1

Onderwerp: Nieuw!!!

Nou nieuw dus. Ik heet Lissette, 37 jaar, getrouwd, 3 kindjes en nooit eerder op een forum geweest, maar deze lijkt me reuze leuk. Ben al een tijdje verslaafd aan taartdecoreren. Nu willen jullie natuurlijk al mijn baksels zien, hmmmmm.. wordt lastig hoor. Dan moet ik eerst uitzoeken hoe dat allemaal moet. Ben een rund met de computer, maar ik zal mijn best doen.

2

Re: Nieuw!!!

Welkom op het forum!

Groetjes Cassidy

3

Hoi,

Ik ben Petra , 39 jr, 3 kids( 7, 5 en 1 jaar) en al een jaren verslaafd aan het maken van taarten, maar sinds ik het forum heb ontdekt en een workshop bij maak je taart, Inge  en "de Wendy" heb gevolgd is het hek van de dam..D en =D en :-D. ik moet nog veel oefenen om alles strak te krijgen, maar doe m'n best om m'n baksels te showen.
Ik geef zelf sieraden workshops, maar wie weet wat hier uit voort vloeit.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

4

Gezellig dat je er bent. Je vind hier genoeg inspiratie voor het bakken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Hoi hoi, welkom op het forum en idd we willen je baksels graag zien en hahaha ik herken het ben ook zo een rund met de computer, mijn lieve man heeft het de eerste keren gedaan en nu weet ik het nagenoeg zelf......niet alles hoor......succes!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

welkom bij de club hoor en veel bakplezier toegewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Welkom op deze gezellige taarten site.

Ik wens je heel veel bakplezier...laat je wel al je baksels zien???

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl