1

Onderwerp: stapeltaart

even een vraagje ik vraag best veel dat weet ik. maar dat komt dat degene waarbij ik eigenlijk een workshop zou volgen dat afgezegt heeft en ik hier verder in de buurt niet echt een workshop kan vinden.

maar ik  wil dus een stapeltaart maken alleen nou vraag ik me eigen af als ik  een taartje  bovenop een andere taart ga zetten  zakt hij dan niet een beetje in???

hoe kan ik dat het beste doen?

2

Re: stapeltaart

Als je op zoeken hierboven klikt, 'stapeltaart' invult, dan vind je heel veel topics hierover, zoals deze:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15927

dan vind je ook dat je het beste een kartonnetje moet gebruiken onder je bovenste taart, dat je deuvels moet gebruiken zodat hij inderdaad niet wegzakt (bijv kitkat of eetstokjes), en nog veel meer tips!

:)

Roosje

3

oooh dank je wel  ik ga eens goed zoeken dan!

bedankt!

4

Ik ga dit weekend een stapeltaart maken en ga dan rietjes proberen. Die zijn veel makkelijker precies gelijk te maken. Heb stokjes en doweldots gebruikt maar was niet tevreden over resultaat. laatste taart gebruikte ik rietjes onder taarttop en die kreeg ik voor eerste keer allemaal gelijk:D

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

5

ja  maar moet je ze dan iets hoger maken dan je taart of juist even hoog als je taart? en er altijd maar 3 gebruiken of gebruik je er meer?

6

naomitje schreef:

ja  maar moet je ze dan iets hoger maken dan je taart of juist even hoog als je taart? en er altijd maar 3 gebruiken of gebruik je er meer?

Hoi Naomi,
Als je even kijkt op www.tartacadabra.nl staat daar bij How-to's eentje van taarten stapelen, en alle info erbij. Kaatje E. en ik hebben die gemaakt. Veel sukses!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

ooooh zijn wel hele mooie taarten die jij maakt lara!!!!

maar fijn   je site helpt me wel goed ik laat je nog weten of me taart is gelukt