Onderwerp: tractatie voor de verjaardag van mijn zoontje
hij houdt van vissen en muizen..tenminste toen ik de traktaties in maken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tractatie voor de verjaardag van mijn zoontje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij houdt van vissen en muizen..tenminste toen ik de traktaties in maken...
jee wat leuk.... en gefeliciteerd met je zoon....
Ahhhhh! Wat lief!!! Mooie foto's!
ze zijn heel lief zeg en zien er erg lekker uit! Gefeliciteerd ook nog!
Nou...dat ziet er heel feestelijk uit
De visjes zijn erg lief !
Wat een gezelligheid!!! De toef creme ziet er verrukkelijk uit. Welk spuitmondje heb je gebruikt?
Groetjes,
Efje
Wat een gezelligheid!!! De toef creme ziet er verrukkelijk uit. Welk spuitmondje heb je gebruikt?
Groetjes,
Efje
Bedankt, ik heb van die grote spuit zakken, ooit bij de groothandel gekocht, waar ik ook koekjes mee spuit... het spuit mondje is 15 mm doorsnee
Wat een leuke muisjes!
Wat leuk zeg! die met die visjes vind ik ook erg leuk!
Wat een liefies
Erg leuk gemaakt zeg! Super!
Ooh wat een leuke cakejes! Hele mooie toeven gespoten De visjes en de muisjes en de bloemetjes zijn super leuk geworden
Jaah die zijn leuk zeg.
he die zijn errug leuk, zijn het grote cc of juist de kleintjes? Ennee. hoe kom je aan die papiertjes?
Thanks voor je antwoord.... HMMmmmmm die toefjes..hmmmmmmmmmmm. Het water loopt me werkelijk in de mond!!!
Wat een schatjes zeg. Die muisjes zijn enig
wat schattig zeg, je zult wel veel leuke reakties gehad hebben
groetjes diana
he die zijn errug leuk, zijn het grote cc of juist de kleintjes? Ennee. hoe kom je aan die papiertjes?
Het zijn grote cupcakes, en de papiertjes heb ik van de Xenos, ( 2 wk geleden hadden ze leuke kleurtjes ..)
Ze zijn super hoor, ga binnenkort toch ook maar eens cupcakes maken. Vooral de toef zo vind ik leuk. En makkelijker dan de hele bovenkant insmeren lijkt mij. Je hebt erg mooi gefrobbeld zeg, of mij dat gaat lukken weet ik nog niet, ik ben niet zo van dat ieniemienie gefriemel.
gr Ellen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tractatie voor de verjaardag van mijn zoontje