Onderwerp: Paastaart, hartje en mislukt taartje
De eerste is een opdracht. De opdrachtgeefster wilde graag een kip op de paastaart. Ze verwachtte alleen geen geboetseerde kip. Ik hoop dat ie een beetje in de smaak gevallen is. Haar man kwam hem ophalen en mannen pakken meestal de taart aan en zijn weer weg...hahahaha... Hij gaf wel fooi in ieder geval;-)
De kip heb ik trouwens letterlijk nog een kopje kleiner gemaakt, z'n nek was eerst te lang. Gevuld met slagroom en aardbeienjam.
Een deserttaartje voor onszelf, voor na het paasdiner. Gevuld met chocobotercreme met stukjes chocolade, aardbeienjam en verse aardbeien. Jee wat zijn de aardbeien duur...... Kon ik meteen mijn crimper uitproberen, leuk effect. Maar moet nog veel oefenen, want het viel best tegen. Natuurlijk alleen de "goede" kant op de foto gezet. De roosjes zijn nog gedust met zilver.
Ook een desserttaartje voor onszelf. Heel stom gedaan, de cirkels had ik uitgestoken en er witte cirkels ingelegd. Dat had ik niet moeten doen. Ik had beter de cirkels er gewoon in kunnen rollen. Vandaar dus de lelijke rand rondom het taartje, want het scheurde natuurlijk aan alle kanten. Nou ja, weer wat geleerd dus en lekker gefreubeld.
Oh ja, gevuld met slagroom en advocaat (2x) ennuh ik ben normaal niet van de advocaat, maar deze was wel mmmmmmm
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007