1

Onderwerp: Prinsessen

Mijn dochter is bijna 3 en ik wil voor haar verjaardag een prinsessen taart maken. Nu ben ik net nieuw hier en wil graag wat ideetjes. Waarmee het beste te bekleden, hoe een echt prinsesje maken en is de 3d taart niet erg klein? Wat ben ik ongeveer kwijt met het zelf maken van een 3d taart inclusief de bakspullen?
BVD

2

Re: Prinsessen

hoi Chrisje,

ik heb je vraag hier neer gezet. De taartenparade is voor de resultaten te showen.

De aankoopkosten kan je opzoeken de webshop
Bij felicitaartjes kan je bij de schema's opzoeken hoeveel stukjes je hebt uit je vorm.

Verder zou ik zeggen: lees de FAQ, gebruik de zoekfunctie (dan krijg je al heel veel antwoorden en mocht je dan nog vragen hebben: stel ze in de daarvoor bestemd topics ;)),geniet van het bakken en laat je vooral niet gek maken. :lol: en voordat je het weet ben je verslaafd :Y

Succes!

3

Ik gebruik de Wilton Wondermold vorm waar ook pop bij zit. Is niet zo moeilijk om een goed resultaat te krijgen. Heb hier een deel foto's verzameld van die vorm: http://groups.msn.com/kakeforum/inspira … 4227513751

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

4

Welke ingredienten en vooral, hoeveel heb ik nodig bij de vorm? Heb hem al bijna besteld maar gezien de bezorgkosten kan ik beter het hele pakket in 1 keer bestellen...Wil er ook een (ronde taart) onder maken...

5

je hebt mix voor bisquit nodig 330 gr.
5,5 ons marsepein of fondant
vulling (bijv banketbakkersroom en jam)
Botercrememix om de taart mee af te smeren
eventueel uitstekers om alles mee te decoreren

Als je dit hebt kan je hem volgens mij helemaal maken

6

heb ook een prinssentaart gemaakt voor mijn dochter als deco heb ik van de megablocks die 3 prinsesen gebruikt die ik had liggen en groene blaadjes en de slagroom heb ik met een beetje rose kleurstof gedaan.is misschien een idee