Onderwerp: eerste opdracht en een "kraamcadeautje"
Zaterdag is mijn eerste opdracht opgehaald! Ik vond het spannend, maar ook heel leuk om te doen. Het was de tweede Barbie die ik maakte en ik zie zelf veel verbeterpunten. Denk er toch ook over om, als ik weer eens een Barbie moet maken, toch maar een wondermold aan te schaffen. Maar ik was niet ontevreden (en de jarige was er heel blij mee heb ik gehoord). Ze moest roze zijn (uiteraard
) en hij was voor Roos. Gevuld met 6 lagen, om en om aardbeienmousse en viervruchtenjam.

Vrienden van ons wonen al een jaar of 5 in Zweden. Daar is 6 maanden geleden hun derde zoon geboren. Ze zijn nu voor het eerst met hem in Nederland en gaven zaterdag een kraamfeestje. Mooie gelegenheid om die schattige babyschoentjes eens te maken! Ik wilde nog Dick Bruna plaatjes op de zijkant doen, maar daar had ik geen tijd meer voor (moest voor hun feestje ook 75 cupcakes maken). Het is dus een vrij basic taartje geworden. De letters gingen deze keer voor het eerst makkelijk! Jammer alleen dat ik geen tijd had om ze wat te laten drogen, nu liggen ze toch niet helemaal netjes op de taart.
Gevuld met vanillebotercreme en frambozenjam, want hij moest een tijd buiten de koelkast kunnen.

Tips zijn welkom hoor!
Er zullen er vast nog meer komen...