1 Laatst bewerkt door citroen (24-03-2008 21:20)

Onderwerp: Mijn eerste kunstwerken haha

Pfffffffffff dat viel tegen.

Eerst mislukte mijn 1e kapsel. Hij klapte in en was wat klef. Weggooien is zonde natuurlijk dus is de taart uiteindelijk de Donald Duck taart geworden. Hij smaakte heerlijk haha)

Hello Kitty's baksel ging beter (kan hoger volgens mij)...Jammer genoeg zie je veel oneffenheden in de fondant ! Ik ben nagelstyliste van beroep en tsja...die lange nagels helpen niet echt mee met fondant haha !

Dit zijn de foto's:

http://i179.photobucket.com/albums/w299/citroen2005_album/taartmila.jpg

http://i179.photobucket.com/albums/w299/citroen2005_album/donaldduck.jpg

Maar goed....oefening baart kunst !

Greetz,

Marianne

2

Re: Mijn eerste kunstwerken haha

Ziet er toch nog goed uit voor de eerste paar kunstwerken. En indd oefenen baart kunst haha je kan al beter puzzelen dan ik hoor. Want ik kan het helemaal niet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Nou, voor de eerste keer vind ik dat het er heel mooi uitziet!!
Ik zal heel blij zijn als mijn eerste probeersels zo goed lukken hoor!
Ik moet nog de eerste keer proberen, ik denk deze week...

4

Gaat goed toch en ik heb inderdaad vandaag mijn nagels geknipt voor ik aan een taart begon! Succes!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

Hee marianne, ik heb vandaag mijn nagels maar ff overnieuw gedaan en nog maar iets korter dan normaal :+ ik herken het namelijk heel goed wat jij schrijft :S
ik vind je taarten wel goed gelukt hoor.
die kitty is helemaal knap met zo'n dun zwart randje er op heen en dat zonder kleur te vlekken :thumb: enne met puzzelen loop je echt op mij voor. dat lukt mij nog voor geen meter. 2 april ga ik daarin een workshop doen dus hoop dat het vanaf dan wel beter gaat.

nog ff klein opmerkinkje: volgens mij liggen bij de donald taart de N en de A onderste boven? de onderkant bij het uitsteken is altijd iets platter en de N ligt ook in spiegelbeeld.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Top gedaan, hoor!! En oefening baart kunst, zo ook hier. De familie komt hier kilo's aan omdat ik moet oefenen. :P

7

Mooie taarten voor de eersten,ik zat ook regelmatig met een nagel in de taart,grr,ik hou ze nu maar vrij kort maar dat gaat voor jou misschien wat moeilijker.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Blijf goed oefenen, want hoe vaker je een taart maakt des te makkelijker het gaat ;)

Vind je taarten heel leuk geworden... :-)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Hi dames,

Zo da's blozen voor mij...ik vind ze zelf niet zo goed gelukt namelijk haha !

@Brenda, wat zie je dat toch goed meis, van die letters. Mijn oudste zoon wilde ook perse meehelpen dus....letters uit de fondant drukken. Dat ging op zich goed alleen hij kreeg ze niet uit de vormpjes haha. Heb uitgelegd dat ie dan met de achterkant van een lange sateprikker heel zachtjes tegen de fondant moest drukken maare...dat deed ie toch te hard met als gevolg allemaal putjes.

Ik d8 slim te zijn dus...omdraaien, maar ja...dan moet je geen Brenda in de buurt hebben he...die ziet alles :D

Die zwarte lijntjes....pfffffffffff je moest eens weten wat een gemopper het aan tafel was. Tis fondant maar dan in heel dunne reepjes uitgesneden...Ik had geen puf meer om dat zo ook bij de Donald Duck te doen, vandaar dat die zonder zwarte lijntjes is (maar die zwarte lijntjes vind ik eigenlijk wel beter staan haha)

Ik zie bij anderen toch veel strakkere lijntjes...volgens mij doen ze het met iets anders ? Eetbare "stift" of zo...ga er zo ff een topicje van maken   ;)

Greetz,

Marianne

10

sorry Marianne, ik kan nog niet alles , zoals je weet, maar ik zie het wel :+
en wilde je helpen je erop attent te maken voor een volgende keer. maar je weet wel hoe ik het bedoel he? je kent me inmiddels langer dan vandaag, toch?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Dat zijn nog eens leuke eerste taarten! Ik vind de eerste super met die zwarte lijntjes, net als op de echte tekeningetjes.
De tweede vind ik ook prima gelukt, toevallig trouwens dat jij ook een Donald gepuzzeld hebt :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

12

wat een leuke taarten

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

13

leuke taarten hoor, gewoon lekker door gaan met oefenen:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Mooie taarten Marianne! Helemaal leuk! Dat van die lange nagels.......heeeeeeeeeeeel herkenbaar! Hahaha! Maar afknippen doe ik ze niet hoor, ik kan niet meer zonder! Dus ook jij hebt een tweede hobby gevonden....nagelen en taarten bakken.

Wat is dat puzzelen goed gelukt zeg, daar waag ik me nog niet aan. :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

15

Zozo, dat heb je knap gedaan....Puzzelen is mijn sterkste kant ook niet :D Ik zou zeggen...ga zo door!! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Leuke taarten geworden,dat van die letter N was me ook al opgevallen,ik heb zelf ook lange nagels en die kunnen soms behoorlijk in de weg zitten,maar ik wil ze graag houden en vind ze zo mooi staan!!!!Ik laat ze dus zetten,doe het niet zelf!!
Maar vooral doorgaan met het maken van taarten,oefening baart kunst!!

17

Leuke taarten!!

En vooral doorgaan met oefenen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Wowwwwwwwww Marianne je heb het virus te pakken whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gaat goed ondanks je nagels hihihihihihihihihi
echt super you go girl :thumb:

groetjes Karin

19

Leuke taarten zeg! Op naar de volgende taarten!

Groetjes Tweety!

20

Hee Marianne, jij ook hier? Das toevallig?? hahahha

Je taarten zien er mooi uit, jij hebt dat puzzelen wel te pakken he?
En ja, dat van die nagels is heel herkenbaar. :D

Groetjes,
Valeria

21

Dat gaat zo te zien wel goed, ziet er al goed uit en het is gewoon veel oefenen dat ervaar ik zelf ook iedere keer weer!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

22

Hoi Brenda,

Tuurlijk weet ik hoe je het bedoelt meis..no hard feelings haha !

Heeeeeeeeeee Annet,

Jij ook hier :D ....tis wat het..weer een verslaving erbij ! Lukt ie ook een beetje bij jou ?

Hoi Kaar,

Jij bent de aanstichter van dit alles haha  :P ! Ik het xpress geen foto gestuurd van die Giant Cup Cake..hij leek er niet op:o....dan vind ik deze 2 veel mooier, nu nog een hele mooie strakke afwerking proberen te krijgen !

Het zal niet iedere dag zijn, maar ik ga er zeker nog ffies mee door hoor...dit is ook heeeeeeeeeeel gaaf om te doen haha !

Greetz.

Marianne

23 Laatst bewerkt door paloma (25-03-2008 18:15)

Idd. oefening baart kunst.
Maar deze zijn al prima gelukt hoor.
Met lange nagels lijkt het mij idd moeilijk.
Het zwarte randje kan je ook maken met de sugarcraftgun.
Daar kan je allerlei verschillende lijntjes me maken.

Te verkrijgen in de shop.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/sugarcraftgun.jpg

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

24

Hele leuke taartjes hoor en het zijn nog maar je eerste! Gewoon lekker blijven oefenen!

25

Wauw... de eerste taarten en gepuzzeld nog wel... Goed hoor!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje