1

Onderwerp: hmmm gelijk al weer iets 'fout" gedaan... maar ik ben dus nieuw.....:D

Hoi,

Ik ben Petra , 39 jr, 3 kids( 7, 5 en 1 jaar) en al een jaren verslaafd aan het maken van taarten, maar sinds ik het forum heb ontdekt en een workshop bij maak je taart, Inge  en "de Wendy" heb gevolgd is het hek van de dam..D en big_smile en big_smile. ik moet nog veel oefenen om alles strak te krijgen, maar doe m'n best om m'n baksels te showen.
Ik geef zelf sieraden workshops, maar wie weet wat hier uit voort vloeit.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

2

Re: hmmm gelijk al weer iets 'fout" gedaan... maar ik ben dus nieuw.....:D

Hoi Petra,
Welkom hier en nu je je eenmaal hebt aangemeld hier is waarschijnlijk het hek niet meer te repareren :)
Zo te lezen heb je al aardig wat workshops gedaan, dus ben benieuwd naar wat voor mooie dingen je allemaal maakt. Ook qua sieraden!
En weet niet precies wat je bedoelt met "ik heb iets fout gedaan" ,want je berichtje staat tenslotte succesvol online!
Veel plezier hier
Groetjes
Marieke

ps Een smilie kun je typen door een : en een ) achter elkaar te typen zonder spatie. Heb ik als computerdigibeet even over gedaan voordat ik dit snapte (dom he :) )

3

Hihi leuk dat je ook besmet ben met het bakvirus. Welkom

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Haha ik had je net bij iemand anders zien staan ja...hahaha.....welkom hoor! Enne een workshop bij `de Wendy` wauw je boft......tot ziens!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

welkom bij de club hoor en veel bakplezier toegewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!