1

Onderwerp: Wilton

Hallootjes,

Weer ff een vraagje van mij. Ik lees veel over de Wilton-tips...dat het spuitmondjes zijn snap ik inmiddels en ook dat er koppelingsstukjes zijn die je op de kant-en-klare icingtubes kan zetten

Maaaaaaaaar...wat ik me dan afvroeg....kan je die spuitmondjes op iedere willekeurige wegwerp-spuitzak zetten of...is Wilton een compleet spuitsysteem ?

Ik heb overinges vorige week bij de Lidl (in Duitsland----> hier om de hoek haha) een "spuitkoker" met 5 verschillende spuitsmondjes gekocht. Denk niet dat de Wilton spuitmondjes erop zullen passen....

Greetz,

Marianne

2

Re: Wilton

Ja hoor, dat gaat prima! Ik gebruik zelf altijd wegwerpspuitzakken en vrijwel altijd in combinatie met een normale of grote adapter, maar zonder werkt het ook goed. Zorg alleen wel dat je een goede stevige spuitzak gebruikt, sommige wegwerpspuitzakken knappen wat sneller.
Op zo'n plastic systeem passen de Wilton tips inderdaad niet ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

Re: Wilton

Je kan ook een kleine wilton adaptor op de spuittube's zetten, je hoeft er niet de spuitset die erbij hoort te kopen.
Aan een gewone adaptor met spuitmond heb je meer dan deze speciale set die je alleen voor de tube's kan gebruiken.