Onderwerp: Hier mijn lading taarten : pasen en verjaardagstaarten
Hoi,
Ten eerste wat heeft iedereen weer mooie taarten gemaakt. Ik houdt effe niet bij, want heb de laatste dagen erg veel in de keuken gestaan
Excuus.
Mijn vriendin had 3 taarten besteld, die eerste 2 de chocolade + waar die figuren van Leendert Vis op staan voor vrijdag ( Goede vrijdag).
Marsepeinen taart gevuld met : 2 lagen vanille kwark, dat wilde haar moeder.
Chcocolade taart : 1 laag mousse en 1 laag botercreme mix met chocolade pasta erdoor.
Nou wat een gedoe met die figuren van Leendert Vis, het was een plaatje van mijn muismat, de girafe en de beer makkelijk te maken alleen die schaap erg moeilijk.

De paastaart voor mijn moeder. Simpel gehouden want was het echt een beetje zat
.
Voor het eerst met chocolade fondant ( die aanbieding bij de webshop ) Erg
Was het. Blanke bisquit deeg en 1 laag mousse en 1 laag botercreme mix met chocolade pasta.
Die stokje wat een gedoe om vast te maken, op de foto staan ze beetje schuin maar ik had op zondag nog beetje gerommeld en toen zaten ze een stuk rechter maar geen foto gemaakt meer
Mijn ouders en mijn zus vonden het erg lekker.
Helaas heb ik geen stukje van gehad, ik had net een stukje voor mezelf meegenomen van mijn ouders naar mijn huis, stap uit de auto en ik struikel ....en de taart op de straat 

Nou deze roosjes taart 1 paasdag gemaakt voor de vriendin die ook al die 2 taarten hierboven heeft besteld voor haar stage. Ze kwam hem vanmorgen halen.Ze wilde graag home made roosjes van mij, die vond ze mooi.Ik zei tegen der : ik vind ze niet mooi.En toen zei ze : ik ben klant en ik wil die
Nou ja....wel weer geleerd, maar niet tevreden, kan altijd beter en mooier 
De taart gevuld met : 2 lagen botercreme mix met jam 

En als laatste een half bolletje voor een vriendin, het is een liefdes taartje (simpel) ze ging haar date voor het eerst ontmoeten.

Bedankt voor het kijken !!!!!!
www.taartenvanmanika.nl