1

Onderwerp: uitstekers bloemen

ben pas begonnen met taarten maken en wil dus wat uitstekers gaan bestellen welke gebruiken jullie het meeste en welke raden jullie aan voor een beginneling want ik zie der zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie

groetjes anita

2

Re: uitstekers bloemen

de gumpaste kit van Wilton is heel compleet voor beginners. Ik had daar minstens twee jaar genoeg aan voordat ik andere uitstekers ging kopen

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

3

Ja, dat hangt natuurlijk erg af van je eigen smaak!

De Flower making set heeft heeeel veel bloemetjes, dus als je die bestelt kun je zo'n beetje alles maken op bloemengebied. Er zitten ook meteen een paar handige tooltjes bij en een handig boekje over het maken van gum paste bloemen (wel in het Engels).

Ook die ronde blikjes met cirkels, hartjes en sterren vind ik heel handig.

De laatste tijd koop ik zelf het liefst plunger cutters. Die zijn superhandig in gebruik, maar best prijzig. Vooral het 'lossen' van de uitgestoken figuurtjes gaat daar heel soepel mee. Niet dat het met de andere vormpjes niet gaat hoor, maar je moet even iets vinden om ze los te maken soms, zonder de vormpjes te beschadigen (de achterkant van een penseel gebruik ik regelmatig)

Succes met kiezen ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4 Laatst bewerkt door Petra81 (24-03-2008 20:19)

Ik ben zelf weg van deze:
http://www.taartendecoratie.nl/images/margarite%20plunger.jpg.
Dit is de Daisy/Marguerite Plunger.

en zowiezo alle plunger cutters zijn super, maar inderdaad wel aan de prijs.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!