1

Onderwerp: ook mijn eerste baby geprobeerd

maar hoe voorkom je nu dat het een beetje lijkt of het gaat scheuren? ik heb heel goed gekneed, het was bijna te zacht om te boetseren en om alles zonder in elkaar te drukken te bevestigen en dan nog lijkt het af en toe te droog zodat het een beetje gaat scheuren bij het bevestigen. ik ben over het algemeen best tevreden hoor, maar ik wil meer en beter ;S iemand een idee of tips?

http://85.17.225.52/211550001-211600000/211557601-211557700/211557660_5_-U6E.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ook mijn eerste baby geprobeerd

Tips heb ik niet, maar ik wil je zwel laten weten dat ik je baby heel goed gelukt vind.

Ik moet nog beginnen met mijn eerste baby. Geboetseerd dan :)

3

Ik heb dit af en toe ook met fondant.

Maar ik kan het niet zien aan je baby. Hij/zij ziet er geweldig uit. En zeker voor de eerste.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Heb dit wel eerder gehoord. Volgens mij kun je er gumtex/gumpaste of zoiets in fondant kan kneden (neem aan dat het fondant is wat je gebruikt) om dit tegen te gaan

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

5 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-03-2008 22:12)

op een grote foto zie het duidelijk, al is de baby natuurlijk niet zo heel erg groot of ben ik nu een pietlut?
http://www.postimage.org/image.php?v=aV1XOUXi

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Mooi gemaakt Brenda! Wow!

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

7

Nou Brenda..ik vind dat je je baby mooi geboetseerd hebt...zeker voor een eerste!!!

Maar jij maakt al zoveel mooie dingen, dat het ook niet anders kan...mooi hoor!!!

Vraag aan Lupe als je bij haar bent om een workshop puzzelen te volgen...zij heeft altijd goede raad ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl