1

Onderwerp: Smeltende Bruidstaart :(((( en Nijntje

Eerst veel complimenten aan jullie iedereen. Ik heb te weinig tijd en voor bakken en voor reageren maar ik kijk regelmatig naar jullie creaties. Gewoon prachtig... :)

Afgelopen donderdag heb ik een bruidstaart voor mijn vriendin gemaakt . Hij is helemaal geworden zoals ze in haar hoofd had. En ik was ook super tevreden. Alleen EEN min puntje. Koelkast in de party centrum waar het feest was WAS KAPOT. Lekker. Dus stond daar mijn werk van 20:00 tot 01:00 te smelten in de keuken waar 30 graden was.. Dat is ook op de foto te zien... echt jammer.   

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4GMGBAI.jpg

Nijtje taart voor een meisje die vandaag 1 is gewoorden. :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UEA6KYNP.jpg

Bedankt, Sanja

2

Re: Smeltende Bruidstaart :(((( en Nijntje

OOOOOO. WAT ERG!!!!!!!! Hij is zo mooi!!!!! Wat verschrikkelijk balen.
Je Nijntje taart is ook al zo'n plaatje.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

3

grrr dat is niet leuk...ook al vind ik het wel meevallen...ik vind ze allebei erg leuk!!!

:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

Wat een prachtige taarten!!

En wat ontzettend balen van de kapotte koelkast:-((((, op zich heeft de taart zich toch nog goed staande gehouden hoor. Als je bedenkt dat ie in zo'n hete keuken gestaan heeft.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

5

Ooh meid ik verwachte een taart die helemaal inelkaar/scheefgezakt zou zijn. Al kan ik me voorstellen dat je hier heel erg van baalt.
Maar ik vind het een plaatje.

Je nijntje taartje is ook heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

jolanda71 schreef:

Ooh meid ik verwachte een taart die helemaal inelkaar/scheefgezakt zou zijn. Al kan ik me voorstellen dat je hier heel erg van baalt.
Maar ik vind het een plaatje.

Je nijntje taartje is ook heel mooi.

Ik durfde geen foto van de zijkant te nemen. Hij begon echt op een  (scheve) toren van Pisa te lijken. Ging helemaal naar achteren hangen  :(

7

Mooi en mooi zijn ze, de kleur van de bruidstaart is prachtig kan me voorstellen dat ze er weg van waren.
Jammer van de koelkast maar hij ziet er dan nog goed uit met 30 graden

gr agnes

8

Mooie taarten en jammer van je bruidstaart die ging smelten.

9

Jeeetje wat is ie moooooi !!!!! Wat ontzettend balen zeg dat je taart in die warmte moest staan. Je Nijntje is trouwens ook erg mooi, maar je bruidstaart is toch echt een toppertje hoor !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

10

Sjonge echt een nachtmerrie voor je zeg. Verschrikkelijk gewoon wanneer zoiets gebeurt.

Maar ondanks dat ziet de bruidstaart er hartstikke mooi uit. Je Nijntje taart is ook fantastisch

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

11

Wat een prachtige bruidstaart...wat jammer dat die zo lang en zooooo warm heeft gestaan...dat geeft wel een domper...zeker omdat je er zoveel werk aan hebt gehad om het zoooooooooooo verschikkelijk mooi te maken...

Je nijntje taart is een plaatje...mooie vrolijk kleuren...en zo lieeeeeeeeef...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Joh wat naar van je bruidstaart, maar toch nog heel mooi!!! De afwerking ziet er verder prachtig uit, wat een mooi cadeau voor je vriendin, dat je de taart heb gemaakt.

Vertel eens wat meer over de bovenste laag; dat lijkt op een prachtige grote roos, klopt dat?

En ik ben nieuwsgierig naar de inhoud; waren de onderste lagen van cake, of toch biscuit? Want zoveel lagen, dat lijkt me best zwaar!

13

Heeeee Sanja!

begrijp ik dan goed dat de taart pas 's nachts werd aangesneden? Waar 'normaliter' het kopje koffie met een broodje komt, kwam dan nu de taart?

En wat voor een taart... zo'n prachtige stapel... zo mooi afgewerkt met dat lint...
Hoe heb je die stapel in hemelsnaam gestut???

Nijntje is ook schitterend... wel een knots van een taart he! Prachtig gekleurd, al die leuke en lieve details erop... wauw!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Dan word je toch lichtelijk gek als je het smelten ziet gebeuren........maar het mag onze aandacht hier niet afleiden, want het is een schitterende taart !!! Zo'n mooie, stijlvolle, grote stapel. En Nijn is ook erg mooi !!

Groet, Jolanda

15

Wat een giga-bruidstaart en wat erg van al je werk dat hij dan "gewoon" in een warme keuken staat te smelten! Toch vind ik het wel meevallen hoor, het is nog steeds een plaatje om te zien :Y.
Nijntje is ook erg mooi!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

Oohhhhhhhhhhhhhh wat een schitterende taarten en wat  vreselijk zeg dat hij stond te smelten, kzie er overgens niets van op de foto, maar grrrrrrrrr dan word je niet echt vrolijk van al dat werk en dan................maar ik begrijp dat hij het nog heeft gered totdat hij in de feestbuikjes is verdwenen dus......maar kan me voorstellen dat jejezelf zat op te vreten daar......en nijntje is zooooooooooooooooo leuk!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

17

Wat een prachtige bruidstaart! En wat ontzettende balen van dat smelten! Dat is nou precies mijn grootste nachtmerrie en de reden dat ik eigenlijk geen bruidstaarten wil maken....

18

Wat een prachtige bruidstaart- zelfs smeltende (balen zeg!) ziet hij er nog goed uit! Heb je bovenop een superroos gespoten??
Nijntje ziet er ook mooi uit!!

Je hart fluitsert, luister goed!

19

PRachtig werk zeg! Wat onwijs jammer van je taart zeg. Ondanks het feit dat ie nog steeds prachtig is, is dit wel een domper.
Je nijntjestapel is natuurlijk ook helemaal top!

20

Sansan schreef:

Joh wat naar van je bruidstaart, maar toch nog heel mooi!!! De afwerking ziet er verder prachtig uit, wat een mooi cadeau voor je vriendin, dat je de taart heb gemaakt.

Vertel eens wat meer over de bovenste laag; dat lijkt op een prachtige grote roos, klopt dat?

En ik ben nieuwsgierig naar de inhoud; waren de onderste lagen van cake, of toch biscuit? Want zoveel lagen, dat lijkt me best zwaar!

De taart was voor 250 mensen. Was echt super groot. 103 cm hoog. Ik had hem nog gemeten. De topper is gewoon grote roos. Klopt. Gemaakt van  marcefond. Ook echt zwaar voor de taart eronder. Ik heb biscuit gebruikt. Ik weet zelfs niet hoe ik cake moet maken... hahahaha.... En gewoon gevuld met 3 lagen vulling. Twee zijn met aardbeienvulling met verse aardbeien en twee van chocolade vulling met stukjes chocola...

Koenie schreef:

Heeeee Sanja!

begrijp ik dan goed dat de taart pas 's nachts werd aangesneden? Waar 'normaliter' het kopje koffie met een broodje komt, kwam dan nu de taart?

En wat voor een taart... zo'n prachtige stapel... zo mooi afgewerkt met dat lint...
Hoe heb je die stapel in hemelsnaam gestut???

Nijntje is ook schitterend... wel een knots van een taart he! Prachtig gekleurd, al die leuke en lieve details erop... wauw!

Koenie dit was Marocanse bruiloft. En ik had een peh dat de taart word echt aan het eind aangesneden. Voor dat je naar huis gaat krijg je stukje taart :)
En voor stappelen heb ik gewoon stapel stokken van Wilton gebruikt. Dat zijn gewoon kunsstof holle buizen en kunnen ze echt veel gewicht dragen.  Later dacht ik ook dat het nog misschien een lange buis nodig was door het hele stappel. Maar Ja hoe doe je dat als je taart kartons gebruikt onder elke laag.. dat weet ik ook niet. Dit was mijn eerste echte bruidstaart . Behalfe dat probleem met de koelkast vond ik hem aardig gelukt

Groetjes Sanja

21 Laatst bewerkt door puterwt (24-03-2008 12:30)

Oh wat erg!
Hij is echt prachtig, ondanks het smelten, maar wat zal jij op hete kolen gezeten hebben al die tijd!

Groetjes, Pauline

22

Dat is echt balen :Y
Het is een prachtige taart....
Nijntje vind ik ook heel erg leuk :Y

Je hebt het toppie gedaan :thumb:

Groetjes Marlies.

23

een kapotte koelkast in een partycentrum...dat is balen!! Maar je taart is echt mooi geworden! Prachtige roos bovenop!
Nijntje is ook erg lief...

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

24

Aaaaah.... Sanja, wat een !@#@koelkast...:S :(
Ik vind je taart superprachtig!! Echt heel erg mooi!! :thumb:
Maar ja... 30 graden daar houden onze taarten niet van...:(
Gelukkig is hij nog steeds prachtig!
Ik vraag me af hoe ze dat dan met de andere hapjes deden... :think:

Je nijntje is ook GAAF zeg!! :thumb:

25

Hoe kan een zaak nou zonder koelkast? Maar hij is super mooi gelukt !

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!