1 Laatst bewerkt door citroen (23-03-2008 18:55)

Onderwerp: En dit ben ik....

Ik ben Marianne en sinds kort besmet geraakd met het taartenvirus. :D

Een echt beginnelingetje dus nog !

Vandaag mijn allereerste biscuit gemaakt,ging niet goed haha. Hij stortte in en kwam nog niet tot de helft van de springvorm. De 2e is al wel wat beter gelukt, maar ook die is nog niet tot aan de bovenste rand gekomen.

Hij staat nu af te koelen en ik ga morgen beginnen met vullen en decoreren. Ik heb van fondant al wel vast onderdelen van Here's Kitty uitgesneden. Tis dus een puzzeltaart, maar als ik die mooie voorbeelden hier op de site zie (bijv. Pluk...heeeeeeeeeeeelemaal geweldig ) dannuh...heb ik er een hard hoofd in.

Ach ja...je moet ergens beginnen...toch ?

Jullie zullen ws nog heel wat vraagjes van mij voorbij zien komen ben ik bang :Y  !

Greetz,

Marianne

2

Re: En dit ben ik....

WElkom op he forum! gezellig hoor weer een bakgek er bij! Ben erg benieuwd naar je eerste taarje, dus kom maar op!

3

Hoi hoi,

Welkom hier op het gezellige meest verslavende forum. Ben heel benieuwd naar je eerste taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Idd. dit forum is heeeeeel erg verslavend :Y
Welkom en veeeeeel foto's posten.........
Succes met je taart.........

Groetjes Marlies.

5

hoi marianne

welkom en veel succes

groetjes diana

6

Hoi en welkom...ik heb in begin toen mijn kapsels niet omhoog wilden toch maar kleintjes gemaakt...van 18 cm...zo lijkt t toch wat HAHA...

succes ermee...

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

7

Hoi en welkom.

Succes met bakken:) Ben benieuwd naar resultaat.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

Ha die Marianne, gezellig dat jij hier ook bent. Straks hebben we hier heel veel nagelstylistes op dit forum! :) Misschien moeten we ons een keer gaan wagen aan een leuke "nagel-taart". :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

9

Heey marianne, ik vind het gezellig dat je er ook bent. altijd heb ik het vervloekt dat ik nagels beet, maar nu met die langere nagels moet ik wel uitkijken dat ik mijn taarten niet beschadig

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

welkom bij de club en gewoon lekker oefenen !

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!