1

Onderwerp: fondant bevestigen

als je geen eetbare lijm hebt  hoe kan je dan fontdant  op fondant bevestiggen. gewoon met wat water???

2

Re: fondant bevestigen

ja dat kan gewoon met water. Niet te veel anders loopt het eronder uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

ok dank je wel dan ga ik dat proberen

4

Graag gedaan en succes. Wel showen he?

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

natuurlijk als hij klaar is maak ik een foto het word wel me eerste taart dus ben benieuwd!

6

Ooh dan is het helemaal spannend. Ben heel benieuwd.

7

Je kan ook heel gemakkelijk suikerlijm maken door een klein beetje fondant op te lossen in wat water.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

8

nou hier is hij dan me aller aller eerste taart vind hem zelf wel aardig gelukt.

http://naomislekkernijenhoekje.web-log.nl/naomis_lekkernijen_hoekje/images/2008/03/23/1ste_taart.jpg

9

ooh wel een beetje wazig ander kijk op www.naomislekkernijenhoekje.web-log.nl daar staat hij ook op

10

Je foto is wat groot daarom zie je het zo wazig.

Hij ziet er ontzettend lente achtig uit. Erg mooi gemaakt.

11

dank je wel ja en dat voor me eerste taart vind het best knap van me eigen hihihih.

maar  je word er wel snel verslaafd aan het liefste doe ik morgen weer een taart.
het is leuk om te doen!!

12

Ooh maar op je site zie ik ook leuke/lekkere cupcakes/koekjes  staan dus je bent al even bezig?

13

nee eigenlijk pas  heb gewooon wat recepten uitgeprobeert en die vielen in de smaak bij andere duss maar  ik moet zeggen het werkt zeker wel verslavend!