26

Re: Pasen en een liefdesverklaring :)

Ja hoor ik snap het wel dat biscuit verhaal. Ik heb ook zo'n recept in een boeke staan en op het plaatje zie je ook dat de bodem een beetje wijkt... maar ik vemoed dat de marsepein de boel inderdaad wel bij elkaar gehouden heeft en dan was ie vast ook nog erg lekker!

Maar dat hart is ook echt geweldig! Heb je een vorm waar dat hart zo mooi bol uit komt of is het bijgesneden???

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

27

Ze zijn prachtig...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

28

lilo schreef:

Heb je een vorm waar dat hart zo mooi bol uit komt of is het bijgesneden???

Ik heb een gewone hartvorm (dus recht aan de onder- en bovenkant) gebakken en toen de biscuit rondgesneden, zodat het een mooi bol hart werd. Ik vind het zelf wel erg mooi (mooier dan een plat hart), en het is niet moeilijk. Er zijn wel bakvormen voor (in ieder geval in Amerika volgens mij, maar Wilton had ze tot een aantal jaar geleden), maar zo is het wel makkelijker omdat je in elke maat kan bakken en bijsnijden... :)

Bedankt voor de reacties allemaal! :)

Mijn website: Presentaart

29

*zucht* ik wou dat ik zo'n romantische taart zou krijgen van mijn man...... Wat ontzettend lief van die jongen! Hij is trouwens ook echt prachtig gemaakt.

30

wat een mooie paasbol!! ook je hart en je mini eitjes zijn supergeweldig mooi!!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

31

Hele vrolijke paastaart, krijg echt zin in de lente van die kleurtjes. En die eitjes zijn ook leuk, wat een werk!

En dat hart, wauw! Echt supergaaf gedaan zeg, zo strak! Je zou zo'n taart krijgen zeg *zucht*

Groetjes, Sylvia

32

Wat knap, dat hart, zo mooi bol!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

ze zijn echt super en die liefdes verklaring is echt geweldig :D helemaal :thumb: