Onderwerp: poe poe hij staat ....bruidstaart
Hier een bruidstaart voor de cassiere van de drogist.
50 personen (30-24-15 cm)
het bruidspaar leverde een foto uit martha stewards wedding magazine ha ha dat was leuk MARTHA GING NET DE BAK IN TOEN WIJ IN AMERIKA WOONDEN maar ze is er weer uit en is populairder dan ooit.
mooie taart wel moeilijk om het kloppend te krijgen.
de afstanden tussen de parels zijn op beide taarten gelijk dus de onderste taart is in meer delen verdeeld dan de tweede( anders klopte het dus niet)
Na een ochtendje rekenen had ik de truc en om te zorgen dat alle taarten precies even hoog werden heb ik steeds van twee taarten vier plakken van 2,5 cm gezaagd en zowaar het klopte ook nog en recht werd het gelukkig ook.
al met al ben ik tevreden jammer van het slechte licht in het restaurant op mijn site onder bruidstaarten meer foto's met en zonder flits.

Hij is of white( 2 delen marsepein 1 fondant deed de truc) de rozen dus heel licht roze en gevuld met viervruchten en botercreme.
pareltjes zijn ook off white met dank aan de denemarkse supermarkt waar mooi grote potten parels van oetker stonden waarvan ik dus voor de rest van mijn leven genoeg heb ingeslagen.
bedankt voor het kijken,
Saskia
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!
en helemaal mijn ding, strak, mooi, niet te druk voor mij een echte bruidstaart
heel erg mooi geworden !
, inderdaad echt een bruidstaart