1

Onderwerp: toblerone mousse vraagje

Ik wil mijn paastaart graag vullen met botercrem

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: toblerone mousse vraagje

Jammer dat niemand het antwoordt wist :( Maar inmiddels weet ik het wel ;) Had voor de zekerheid 2 toblerone repen gepakt in plaats van 3 en achteraf gezien was 1tje ook meer dan genoeg geweest :)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

3

ik wist het niet en lees het ook nu pas. in ieder geval toch bedankt voor het plaatsen van je resultaat, dan heb ik in dit geval (en misschien ook nog anderen) er ook nog iets aan ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Ik lees het ook nu pas, ik heb met het recept dus vandaag een 26 cm taart en een vierkante van 15 x 30 gevuld.

Alles goed???? nee 3 fout

5

Ik heb laatst ook dat recept gebruikt (erg lekker trouwens), maar zat met hetzelfde. Uiteindelijk heb ik 2 repen gebruikt voor een taart van 24 cm, maar ik had nog over. En eigenlijk vond ik de laag die ik er tussen gedaan had te dik.
Volgende keer gebruik ik eerst wel 1 reep, en als het nodig is maak ik wel bij. Maar 3 repen is wel erg royaal vind ik.

6

Ik wil 2 ronde taarten van 26 cm vullen met tobleronemousse volgens het recept heb je 300g toblerone nodig (is 1 reep 100 g?) heb ik dan al genoeg voor 2 taarten  of voor 1?

Groetjes, Anne