1

Onderwerp: aardbeienmouse

ben nou twee taarten aan het maken voor morgen en een wil ik vullen met het recept van de aardbeienmouse van de site alleen hij blijft vloeibaar iemand nog een tip zou ik er nog meer gelantine bij doen of zou dat niet werken

gr anita

2

Re: aardbeienmouse

Heb je de geweekte gelatine wel opgelost in een klein beetje heet water? Het opstijven kan ook best wel een paar uurtjes duren hoor! Succes!

Groetjes,Monique63

Carpe Diem !

3

Hetzelfde heb ik hier ook.... De mousse is nog niet stijf. Het staat nu een uur in de koelkast.
Ik wacht nu nog tot een uur of acht......als ie dan nog niet stijf is (goh wat klinkt dat raar :S) wat kan ik dan hieraan doen??

Groetjes Tien

4

Ik heb de mousse gisteren voor het eerst gemaakt. Ik vreesde dat het te dun zou zijn, maar na een tijdje in de koelkast was-ie prima. Ik hou helemaal niet van aardbeienijs, -puddig, -saus enz, maar die mousse, lekkerrrrrrr!!!!!   Hij was helemaal niet zoet, maar juist heel fris. Heb man en docher zelfs laten proeven of zij het niet te zuur vonden voor in de taart. Maar hij was goedgekeurd. :9:9:9:9

Groetjes, Sylvia

5

Hij smaakt inderdaad fris en lekker :P
Ik heb het nu tussen de taart gedaan, al was het nog niet naar mijn tevredenheid stijf genoeg.... Ik heb er al 2 extra gelatineblaaadjes bij gedaan, dus ik hoop dat het morgen met het aansnijden wel stijf is! En anders, PECH! Als het maar wel smaakt dan...

:)

Groetjes Tien

6

Ha de befaamde mousse. Heb het ook 1 keer gemaakt en ging toen helemaal de mist in. Steeds klonten van de gelei. (kwestie van niet de gebruiksaanwijzing lezen h

nou had hem toch maar gevuld maar hij was hellaas toch niet helemaal hard geworden had er n og extra gelantine bij gedaan maar hij was wel heel lekker

groetjes anita

8

Hoi,

Na nog 2 blaadjes gelatine erin gedaan te hebben, is het na een nachtje koelkast wel stijf geworden!! Ook tussen de taart is het goed gegaan!(ook al heb ik het gevuld met mousse wat toen nog niet helemaal stijf was>> met het aansnijden was dit wel stijf)

Het was superlekker!!! :P :D

Groetjes Tien