Onderwerp: paastaartje 2008 vol plagiaat!!!1
Hallo allemaal,
Ik heb een paastaartje gemaakt maar ik heb erg veel ideetjes gemixed. Bedankt voor de ideetjes. Ik zelf vind hem wel gelukt. Sorry voor de slechte foto`s

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paastaartje 2008 vol plagiaat!!!1
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik heb een paastaartje gemaakt maar ik heb erg veel ideetjes gemixed. Bedankt voor de ideetjes. Ik zelf vind hem wel gelukt. Sorry voor de slechte foto`s

Ik zie geen foto's
Volgens mij ben je dit tekentje vergeten in de laatste img ..> /
Alleen de bovenste zie ik nu
oeps!! Dit is dus duidelijk niet mijn ding!! Maar nu zijn ze er geloof ik
bedankt want ik had het dus niet gezien 
wat een gezellige taart zeg en wat een vrolijke kleuren
En toch is hij heel erg leuk geworden,mooie kleuren.
Haha Plagiaat. Nee inspiratie opdoen heet dat toch?
Ziet er leuk en gezellig uit.
Haha Plagiaat. Nee inspiratie opdoen heet dat toch?
Ziet er leuk en gezellig uit.
ja, maar ik dacht als ik dat zeg dan krijg ik misschien iedereen over me heen hahahaha......... nee hoor. maar ik vond dat ik het even moest vermelden.
jolanda71 schreef:Haha Plagiaat. Nee inspiratie opdoen heet dat toch?
Ziet er leuk en gezellig uit.ja, maar ik dacht als ik dat zeg dan krijg ik misschien iedereen over me heen hahahaha......... nee hoor. maar ik vond dat ik het even moest vermelden.
Over het algemeen vind iedereen het een eer als je een idee van hen gebruikt. Ik zou het in ieder geval leuk vinden 
ers schreef:jolanda71 schreef:Haha Plagiaat. Nee inspiratie opdoen heet dat toch?
Ziet er leuk en gezellig uit.ja, maar ik dacht als ik dat zeg dan krijg ik misschien iedereen over me heen hahahaha......... nee hoor. maar ik vond dat ik het even moest vermelden.
Over het algemeen vind iedereen het een eer als je een idee van hen gebruikt. Ik zou het in ieder geval leuk vinden
Dat denk ik ook wel hoor. Ik vind het geweldig wat iedereen maakt. ik hoop ook zo goed te worden, dus blijf ik goed oefenen!! 
Ah, heel leuk!!
Jammer dat de foto's wat onscherp zijn...
Leuke taart zeg! Heel erg vrolijk!
Ah, heel leuk!!
Jammer dat de foto's wat onscherp zijn...
Ja ik vrees dat ik beter een cursus fotograveren kan gaan volgen. Elke keer weer zijn ze onscherp. Ik zet er straks wel andere op. Mijn vader heeft foto`s gemaakt voor mij :0
Heel erg leuk!!
ik heb nog steeds geen nieuwe foto`s maar bedankt voor jullie reacties. Daar ben ik blij mee 
ik heb ff een paar foto`s aangepast
Ha ha ha ha ha...hij wel erg leuk...er valt ook lekker veel te zien 
Je mix heeft een hele leuke taart opgeleverd! 
Erg leuk paastaartje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paastaartje 2008 vol plagiaat!!!1