1

Onderwerp: vraag over botercreme

ik heb nu me kapsel in de oven staan en ik wilden hem morgen  verder afmaken maar nu is mijn vraag  kan ik nu al het beste mijn botercreme maken of  is het bete r dat ik hem morgen maak????
en moet je de taart besprenkelen met sap of alocohol???? of kan dat ook zonder???

Re: vraag over botercreme

Ik besprenkel mijn taarten nooit,dus het hoeft niet,en je botercreme kun je vandaag maken maar morgen kan ook,wat je zelf maar wilt,het is wel makkelijker om het nu te maken,kun je morgen zo beginnen!!!

3

oooh dank je wel! nou  ga het nu maar doen dan!!

4

Hoi Naomi,

Mocht je botercreme overhouden kan je het ook gewoon invriezen en later nog gebruiken hoor, werkt prima. Succes.

gr Ellen

5

ja  nou ben benieuwd of het lukt. me kapsel was dus mislukt!!  hij had een uur in de oven gestaan op 170 en  op de verpakking stond 30 min.  dus heb nou een cake gemaakt dat kan denk ik ook wel  of niet???

Natuurlijk kan cake ook wel,welk recept had je gebruikt voor je kapsel,mix of eigengemaakt en hoe groot was je bakblik???

7

ik had de mix gebruikt.  en me bakvorm was 27 cm hij was best goed alleen de bodem was  nog glazig als je begrijpt wat ik bedoel. en dat na een uur. de bovenkant was al helemaal donkerbruin dus  heb hem er gewoon uitgehaald want dacht dat ie al goed was. maar helaas de bodem dus niet.