1 Laatst bewerkt door dian73 (22-03-2008 10:04)

Onderwerp: Hoi allemaal

Hoi

wat een gave site zeg, zoveel boordevol tips en ideeen,
ik zal me even voorstellen.

ik ben diana, 34 jaar moeder van 2 kinderen fabian van 7 jaar en isabella van 3 jaar.
getrouwd met alexander en woon in de prov, zuidholland.
op het moment werk ik in een verplaaghuis al 17 jaar maar vanaf mei ga ik de wijk in.

ik ben eigenlijk pas 4 weken met het bakken van cup cakes en taarten begonnen en ik moet zeggen het is echt verslavend, hihi

maar ja niet alles lukt ook hoor, gisteren bijvoorbeeld was ik cup cakes aan het maken, ik krijg gewoon het beslag niet goed en klonterig en dan gaan ze de bakoven in en dan druip het vet eruit en ze zijn dus niet te eten.

nu maak ik cup cakes maar klaar met muffinsmix, dan kan er weinig fout gaan, ik snap ook niet wat ik fout doet.

maar goed we houden de moed erin en gaangewoon door.

groetjes diana

2

Re: Hoi allemaal

Welkom hier op dit gezellige en verslavende forum. Haha net zo verslavend als het taarten maken. :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Hoi welkom...ik heb eeb cupcakerecept voor je als je wilt hebben...kan absolut niet foutgaan!

Zelf mijn zoon van 5 krijg cupcakes eruit...en lekker hehe....

:D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

hoi,

nou graag heb ik het recept van je!!!!

ik doe gewoon zoals het in het boek staat, zelfrijzend meel en boter en suiker en vanille exsens, maar het word zo klonterig, misschien moet ik het zeefen? ik heb geen idee.

maar graag heb ik je recept.

met vriendelijke groet diana en fijne paasdagen

5

hoi jolanda

dank je wel, ik ga gauw kijken naar je site.

fijne paasdagen

met vriendelijke groet diana

6

welkom!

7

Hoi,leuk dat je je bij ons aangesloten hebt,schroom niet om iets te vragen als iets niet lukt,we helpen je allemaal graag,toi toi toi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl