Re: Cadeau Stapel
Wauw, mooi zeg, prachtige kleuren !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cadeau Stapel
Wauw, mooi zeg, prachtige kleuren !
wat een leukerd!
Ik vind de hele foto juist wel heel mooi
, zo kan ik hem tenminste goed bewonderen
. Hij is prachtig, heel stijlvol!
Heel lief! Zou ik ook weleens willen maken. Erg mooie kleuren combi ook, hou ik wel van.
aaa ik vindt het heel erg chic zeg! Heel mooi, en ook mooi om de hele taart te zien!
Mooi die grote strikken. En een mooie kleurencombinatie. De foto is heel erg mooi, maar ook ik was vanmiddag al naar jouw album gegaan voor de hele foto, maar helaas was die er niet. Ben blij 'm inmiddels hier te zien, want het totaal mag er ook wezen!
Nu met de gehele foto, nog een beter beeld. En hij blijft fantastisch!
Hoop dat ik ook ooit zo'n mooie taarten ga maken

Niks mis met het geheel hoor! Super inderdaad je strikken, ga ff kijken straks bij cakecentral!!
Je strikken zijn net echt! Super!
Prachtig op de foto gezet, heel mooie kleuren en toch
Gave foto en superstrikken!
ohh wat een mooie taart toch weer 
Zo zie je wat een foto voor je kan doen. Ik vind die eerste foto echt super. Prachtige taarten ook Bien. Die kleuren zijn echt mijn ding. Als ik het voor mezelf zou moeten doen, .... dan ook zo!!
Nou vooruit dan maar, vond de gehele foto nl niet zo mooi. Maak natuurlijk altijd wel meer foto's, kies de mooiste uit en de rest delete ik dan weer, gelukkig stonden ze nu nog wel op mijn laptop.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6BFYNFK.jpg
Op cakecentral.com staat een hele goede howto voor strikken
Hoe kan ik deze vinden Bien?
heel mooi. 
Enne, bientje, koop jij altijd hetzelfde papier als ik? Hihi, ik herken steeds weer dezelfde, volgens mij hebben we een tik. 
hahaha Wen, je hebt helemaal gelijk, was pas geleden bij de bruna en heb toen hetzelfde papier gekocht als jij me toen liet zien. Een tik hebben we zeker, maar ook een tic, begrijp je me nog, hahaha
Corinne, op cakecentral.com moet je zoeken op bow!
Wauwww wat een prachtige foto !!! uh...kan alleen maar met een mooie taart natuurlijk
hahaha Wen, je hebt helemaal gelijk, was pas geleden bij de bruna en heb toen hetzelfde papier gekocht als jij me toen liet zien. Een tik hebben we zeker, maar ook een tic, begrijp je me nog, hahaha
Corinne, op cakecentral.com moet je zoeken op bow!
emmmm, het was een beetje laat en ik had zitten borrelen met de meiden op de chat.
(ja toch Marianne?
)
En dat schrijfen is al niet mijn zterkste kand.

Geen taaltalent hiet hoor, ach, ik heb andere talenten.

Prachtig zeg.
Schitterende strikken.
WWWAAAUUUWWW wat een geweldige taart en wat een mooie kleuren.
helemaal goed. 
Mooi zeg!! 
ja erg leuk zo met die strik! Ik ga hem onthouden voor mijn schoonzus die volgende week haar verjaardag viert!
WAUW!!!
Wat een schitterende cadeau stapel... ik vind 'm mooi van onderplaat tot vlinder... van foto tot kleuren ... van strik tot vulling... TOT VULLING??? Wat is de vulling? Oh, net op tijd...
... nog even teruggegaan naar het begin... en daar stond het: onder de foto! Lekkerrrrr... 
"Totally by Bien"... en zo is het !!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cadeau Stapel