Bedankt voor de leuke reacties!
En tja, Ajax is natuurlijk de beste club, maar zoveel mesnen zoveel meningen, dus ik snap best dat er mensen voor andere clubs zijn. Behalve dan die club uit R'dam......dat snap ik niet! Hahaha! 
Over het logo: Ik heb een Ajax-logo vergroot en in spiegelbeeld uitgeprint. Toen in een plastic mapje gedaan en daar de zwarte fondant op de lijntjes geplaatst van het logo. (er is best wat scheldwerk aan te pas gekomen, want oh oh, wat verschoof het steeds allemaal!!) Daarna heb ik een stuk wit fondant uitgerold en daar een cirkel uit gesneden en die heb ik dus op de zwarte lijntjes gelegd en ben er toen met een roller overheen gegaan. Toen de boel omgedraaid en voila....logo zit erin gerold. Maar ik ga toch maar een keer een sugar-gun aanschaffen, want dan krijg je veel mooiere lijntjes.
Over de taart zelf: De taart is helemaal bekleed met rood fondant en in het midden heb ik een wit stuk fondant met het logo geplaatst. Die was erg groot uitgevallen, dus wat er verder nog aan rood onder het witte fondam dat heb ik bespoten met de rand van botercreme.
Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *