Onderwerp: Stracciatella monchoutaart
Voor mijn vader zijn verjaardag nog een simpele maar erug lekkere taart erbij gemaakt. Een stracciatella monchoutaart met als bodem uiteraard de befaamde bastognekoeken.

Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stracciatella monchoutaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn vader zijn verjaardag nog een simpele maar erug lekkere taart erbij gemaakt. Een stracciatella monchoutaart met als bodem uiteraard de befaamde bastognekoeken.

Hm, ziet er heerlijk uit!
Lekkerrrrr!!!
Yammmie!
Oeh, dàt is lekker 
Heerlijk
!
Het ziet er eeerrrrggg lekker uit!
Hmmmmm dat ziet er heerlijk uit.
Oehhhh...dat ziet er smakelijk uit..

MMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ooh heerlijk
Ik wil een stukje 
Oooooooh deze is zoooooooo lekker. Ga ik weer maken met de paas, mjammmmmm ! Maar heb je er nu ook nog stukjes chocolade in verwerkt ??? ik zie niets ! 
die ziet er echt verleidelijk uit
Klinkt errug lekker !!!
Ziet er errug smakelijk uit,Jose,krijg er gelijk trek in.
wat zijn bastognekoeken.??
Gewoon even bij google intypen en dan kom je op deze site
http://www.lu.nl/bastogne/
Ziet er goed uit hoor maar ik ben meer van de aardbeivlaaivulling 
WOW! het klinkt echt helemaal superlekker! Alleen jammer dat je 'm niet met marsepein kunt bekleden h
Kijk, daar kun je me dus 's nachts voor wakker maken h
Ik moest eerst eens goed kijken, ik heb de afgelopen tijd toch niet deze taart gemaakt? Nee dus het is een oudje 
Maar heb je er nu ook nog stukjes chocolade in verwerkt ??? ik zie niets !
Er zit een zakje stracciatella mouse doorheen.
Ik vraag me alleen wel af wat het recept is van je taart?
1 pak bastognekoeken
200 gram boter of margarine
2 pakjes monchou
200 gram suiker
2 pakjes slagroom
2 zakjes klop fix
de bastognekoeken verkruimelen in keukenmachine of met je handen en daarbij de gesmolten boter of margarine doen. Dit doe je op de bodem van een springvorm en druk je goed aan en zet je weg in de koelkast. In de tussentijd meng je de suiker met de monchou totdat al het suiker is opgelost. De slagroom klop je stijf met de klopfix en daarnaspatel je de monchou met de slagroom door elkaar. Dit doe je op de bodem en zet je weer in de koelkast. Als het mengsel stijf is geworden doe je de kersenvlaaivulling erop. Ik doe dit dus pas op het laatst erop, zou je dat gelijk doen dat merk je toch dat de monchou nog wat te zacht is en dat de vlaaivulling zich daarmee mengt.
Aan het monchou mengsel kan je ook nog vanalles toevoegen, zoals ik eerder deze week gedaan heb met bokkepootjes en schilfertruffels of zoals met deze daar heb ik door de slagroom een zakje stracciatellamouse geklopt. De mogelijkheden zijn eindeloos wat dat betreft!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stracciatella monchoutaart