26

Re: De eerste.......en de laatste???

Suus schreef:

Ik had geen zin om een dijkje te maken (lees: kan niet overweg met een spuitzak...)

Je zou zo'n hard plastic geval eens kunnen proberen, waar je spuitmondjes op schroeft. Ze hangen in de supermarkt bij de bakspullen. Of misschien bij Blokker?

Ik vind je taartje hartstikke leuk, mooie kleurencombinatie en leuke ringen! Gewoon doorbakken en versieren... wie maakt er straks anders een leuk geboortetaartje voor de kraamvisite?

27

Ik zag eerst alleen tekst, voor de foto's moest ik nog scrollen,
en dacht oh oh... dat klinkt niet positief.
Ik scroll naar beneden en zie.... een prachtige taart!
De kuikentjes zijn echt om op te eten. (letterlijk en figuurlijk :-))

28

Suus schreef:

Ik heb vanochtend om 8.50 uur nog even een uitrolmat (op de aanrecht ging toch niet zo heel makkelijk), rode en roze fondant en nog een uitsteker gekocht....zou dat morgen dan binnen zijn? Dan bak ik gewoon weer een nieuwe toch? ;)

Hoi Suus...ga deze lekker aansnijden. Hij moet wel goed gekeurd worden h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

29

ah oke, ik dacht voor 9.00 uur.....maar zaterdag is ook nog wel prima.
Ik heb een uitsteker met hartjes gekocht volgens mij (weet het zelf niet eens meer....) van die metalen met een paar harten. Ik wilde eerst die met die plugger (heet dat zo?) maar die was me iets te klein voor nu. Ik moet nog veel hobbels verbergen ;)

30

Suus schreef:

ah oke, ik dacht voor 9.00 uur.....maar zaterdag is ook nog wel prima.
Ik heb een uitsteker met hartjes gekocht volgens mij (weet het zelf niet eens meer....) van die metalen met een paar harten. Ik wilde eerst die met die plugger (heet dat zo?) maar die was me iets te klein voor nu. Ik moet nog veel hobbels verbergen ;)

:lol:  :lol:  :lol:

31

Heel mooi gelukt, zeker als het je eerste is.
Als je uitgerust bent, gewoon nog eentje maken, werkt verslavend hahaha :y
Hoewel ik er zelf zo weinig tijd voor heb en dus vrij weinig maak :(  is het toch verslavend om telkens weer iets te maken. Welkom bij de club.

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

32

Ik vind het een erg leuk en strak taartje! Zeker voor een eerste! Enne, de laatste..., dacht het niet! Als je na zo'n eerste taart weer moet stoppen dan heb ik al heel veel illegale taarten gemaakt, want mijn eerste zag er stukken rotter uit (ik "vergeet" hem ook altijd te noemen als eerste, ben pas bij m'n 2e of 3e gaan tellen ;) )

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

33

Oh wat goed zeg voor je eerste taart en al dat gestoei met fondant etc. is niet te zien voor ons hoor en geloof me ik spreek uit ervaring, de ruzie met fondant/marsepein word wel minder hoor je zal zien dat het bij iedere taart beter zal gaan. Deze is nu al heel mooi ik ben al benieuwd hoe je volgende taarten er uit komen te zien dus geef de moed nog niet op hoor!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

34

als dit je laatste was, dan gaat er een talent verloren!!!!

vooral doorgaan dus!!!

35

In de topic las in nog "de laatste" en halverwege begon ze alweer over uitstekers en.... "morgen maak ik een nieuwe"! hihi.
Welkom bij de verslaafden. Eens begonnen, is nooit meer stoppen.
Trouwens ik vind de taart een liefie.

Corinne
Sugar & Flour

36

Ik vind hem super!!! En ik zou zeker niet zeggen dat dit je eerste taart was, hij is hartstikke goed gelukt!

37

neeeeeeeeee dit is zeker niet je laatste.......je begint namelijk al tekenen van verslaving te tonen :Y
Hij is heel goed gelukt en een leuke kleurencombinatie.

En ik ben ook begonnen met zo'n hardplastic spuit, maar die is vrij snel kapot gegaan (blokker)
Gewoon een kwestie van oefenen joh, gewoon van een restje botercreme een spuitzak vullen, puntje eraf knippen en spuiten met die hap :D op een schoon stukje bakpapier, kan je de boel weer opvegen en in de bak terugdoen.
(en anders de botercreme met spuitzak en al ff in de koelkast, dan issie niet zo zacht)

Alles goed???? nee 3 fout

38

Ik vind het echt superleuk. Heel vrolijk! Echt goed gedaan hoor. Geniet nog even van je zwangerschap. Groetjes Natasja

39

Wat een leuke taart,ik vind hem heel leuk met dat gele en zwart en je kuikens zijn ook lief,veel sterkte met de laatste loodjes en geniet er lekker van,je rust en een lekker stukje taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

40

Waw en dat voor een eerste taart. Hij is echt heel mooi. Ook de kleurencombi!

Ik denk niet dat het je laatste zal zijn :)

41

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb inderdaad weer fondant besteld dus ik probeer er nog eentje....;)
Ik moet zeggen dat ik die botercreme wel errug lekker vind. Bij de bakker vind ik die meestal zo zoet en machtig, maar deze (wel zo van de mixer afgelikt ;) ) vind ik wel lekker.
Ik denk dat ik wat kapseltje op vooraad ga maken (wel kleineren dan ik nu heb, misschien een half bolletje ofzo) en die ga invriezen, lijkt me wel handig straks voor de kraamvisite :)

42

ik vind hem erg mooi!

43

De keuze of je wel of niet nog een taart maakt is eigenlijk al niet meer aan jou om te maken. Je verslaving neemt de overhand, dus we zullen echt nog wel veel moois van je gaan zien. En als je baby straks geboren is, heb je weer redenen genoeg om te bakken. De eerste maand, de tweede maand, de derde maand...... En alle dagen ertussen, Dit is in ieder geval een erg goed begin!!!

groeten Annemieke
Cake It

44

Ha Suus, nou, ik vind het een erg vrolijk taartje, met een mooi ontwerp en een leuke kleurencombi.
De probleempjes die je noemt, weet ik haast zeker, heeft iedereen hier wel eens gehad. Je probeert gewoon verschillende materialen (ik bekleed liever met marsepein) en verschillende technieken, leent eens wat ideetjes, doet eens een workshop en langzaam maar zeker gaat het steeds beter. Eerlijk gezegd is dit al heel goed, maar het werkt wel prettiger en sneller en minder frustrerend als je wat ervaring hebt opgebouwd.
Laat je niet kisten, het komt goed!
Succes met taartjes maken.

Groetjes, Moon

45

Suus schreef:

Ik denk dat ik wat kapseltje op vooraad ga maken (wel kleineren dan ik nu heb, misschien een half bolletje ofzo) en die ga invriezen, lijkt me wel handig straks voor de kraamvisite :)

Dan kom ik graag langs :lol:  :lol:  :lol: ga je baby en taart goed keuren ;)

46

Vind de taart echt heel erg mooi, en zeker voor een eerste! Heb hem opgeslagen in mijn taartenmap, hoop dat je dat niet erg vindt? :)
En succes nog met de zwangerschap!

47

Wauw, wat een prachtig taartje! Echt Pasen met deze kleurtjes!
Ik zie geen lijmresten hoor, ik zag niet eens dat het je eerste taart was! Echt super, petje af!

Groetjes, Jos

48

Ik vind er helemaal niets mis mee! Het is vast gerust niet je laatste! Eenmaal verslaafd is verslaafd!
Prachtige taart!
Chapeau!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.

49

Heel erg bedankt allemaal!! Degene die wil mag hem best opslaan, maar het is echt maar bolletje op circel plakken hahaha..Maar goed, ik sla ook wel dingen op die ik erg mooi vind.

Do schreef:

Ik laat je weten wanneer ik een babytaartje maak, want daar hou ik je aan ;) :P .... Do, ben jij van Oost of West Maastricht?

50

Suus schreef:

Heel erg bedankt allemaal!! Degene die wil mag hem best opslaan, maar het is echt maar bolletje op circel plakken hahaha..Maar goed, ik sla ook wel dingen op die ik erg mooi vind.

Do schreef:

Ik laat je weten wanneer ik een babytaartje maak, want daar hou ik je aan ;) :P .... Do, ben jij van Oost of West Maastricht?

Hoi Suus...ik ben VAN "Den haag", maaaaaaar woon al 10 jaar in West Maastricht :lol: