1

Onderwerp: Eerste stapeltaart en bierdopje

De eerste: voor de verjaardag van een client. Biscuit gevuld met BBR en aardbeien. Taart zag er leuk uit maar wat een gepiel is dat om die letters uit te snijden, haha. Was er uren zoet mee!

http://i25.tinypic.com/5o13a.jpg

De tweede: Werk sinds kort op een andere afdeling en als afscheid van het team waar ik jaren met plezier heb gewerkt deze cutie! Bedankt voor de inspiratie allemaal! Bovenste: biscuit met aardbeienmousse en botercreme met lemoncurd, Onderste: chocobiscuit gevuld met Oreoslagroom en Nutella-botercreme. Was overigens m'n aller-allereerste stapeltaart dus het was erg spannend of het allemaal wel zou lukken. Vanaf nu dus zeker vaker!! ;p

http://i31.tinypic.com/e0h0rt.jpg

2

Re: Eerste stapeltaart en bierdopje

Ze zijn beiden mooi gelukt...dus die stapel komt er zeker vaker :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3 Laatst bewerkt door Maaikelove (20-03-2008 17:58)

Erg leuke taarten! Jammer dat de foto van je stapeltaart een beetje wazig is. Hihi ik bekijk graag details :D Kheb nog in je mijnalbum gekeken, daar zie ik de foto wel scherp! Maar je hebt al meer mooie dingen gemaakt joh! Super :)
Zo'n bierdop wil ik ook graag nog eens een keer maken, lijkt me wel een heel karwei!

4

Mooi hoor, ik heb niks met bier, maar je stapel vind ik super

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

wauwie wat een leuke taarten, mijn zoontje zei net, ze hebben daar wel humor op dat taartenforum  (hij heeft ook mijn tietentaart gezien ) en van mijn man mag ik dat bierdopje wel maken als hij jarig is om op zijn werk te trakteren. al met al, ook goed gekeurd door mijn gezin dus ;)  LB! (= lekker belangrijk :+ )

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Leuke taarten je dopje is zeker goed gelukt en je kroon ook,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Wauw netjes gedaan hoor

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Je bierdop is goed gelukt! Je stapel is ook erg mooi geworden, lief met al die kleine bloemetjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Allebei erg mooi zeg :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Ze zijn allebei errug leuk geworden en ik kan me voorstellen dat dat die letters geen pretje zijn pfffffff

Alles goed???? nee 3 fout

11

Ik vind vooral de bierdop er mooi. Die plooitjes aan de zijkant!!! Gaaf

Corinne
Sugar & Flour

12

leuk gedaan zeg die bierdop. Beide taarten zijn hartstikke leuk

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

13

Ik vind ze beiden erg mooi! En die letters? Kun je die niet met een malletje uitsteken? (Ik krijg al de zenuwen van het idee om uren letters uit te steken.....) ;-)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.

14

Leuke taarten zeg! Ben helemaal weg van je stapeltaart!

Groetjes Tweety!