1

Onderwerp: dringend webshop mix nodig in lelystad

ik dacht dat ik nog wel wat had, maar niet dus. Mijn eigen kapsels lukken niet zo, dus ik heb webshop mix nodig. Vandaag nog, maar wie woont er in lelystad en heeft dat nog in huis ? groetjes maaike

2

Re: dringend webshop mix nodig in lelystad

Sorry woon niet naast de deur, anders had je zo wat van me mogen hebben! Hopelijk is er iemand die wel iets voor je heeft! Succes!

Groetjes Cassidy

3

hebben jullie een welkoop winkel in de buurt daar kan je soezie biscwiedeeg mix kopen
deze is ook erg goed wat de resultaat met hoogte betreft en ook zeer goed van smaak.
en o ja vergeet dan ook niet te kijken of je genoeg eieren hebt lol

4

hmm.... eieren in de aanbieding bij de c1000
ik heb er 60 gehaald dus ik kan een avondje proberen. Ik ga het nog maals proberen maar mijn eigen mixen worden niet zo hoog.in een 20cm springvorm komt hij met 5 eieren nog net tot de helft. dus enkele cm.

vraagje....ik zeef het bloem er boven terwijl ik het erdoorheen roer. is dat goed of moet ik gewoon 1/3 er boven op gooien.....even roeren en dan weer 1/3 deel etc etc ?

5 Laatst bewerkt door Lady_Sharon (20-03-2008 19:27)

mlensink schreef:

hmm.... eieren in de aanbieding bij de c1000
ik heb er 60 gehaald dus ik kan een avondje proberen. Ik ga het nog maals proberen maar mijn eigen mixen worden niet zo hoog.in een 20cm springvorm komt hij met 5 eieren nog net tot de helft. dus enkele cm.

vraagje....ik zeef het bloem er boven terwijl ik het erdoorheen roer. is dat goed of moet ik gewoon 1/3 er boven op gooien.....even roeren en dan weer 1/3 deel etc etc ?

Hier een recept wat bijna niet kan mislukken

4 eieren
3 dl suiker
20 min mixen met mixer

3 dl meel
1 1/2 tl bakpoeder
mengen en dan door de zeef beetje bij beetje met een ijzeren lepel door roeren

1 dl gekookt water er door heen roeren

180 graden, midden in de oven (betekent dat vorm midden in de oven moet staan. Dus hoe hoger de vorm hoe lager het rooster)
ongeveer 35-45 minuten.

Deze wordt heel luchtig

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

mlensink schreef:

Ik zeef eerst de bloem erboven (alles dus) en spatel (niet teveel roeren!) dan alles er voorzichtig doorheen. Het kan dus zijn dat het idd daaraan ligt dat je kapsels niet zo hoog worden!

7

ik begin te denken dat het daar aan ligt. Ik spatel me altijd een lamme arm als ik spatel en zeef tegelijk. Nu heb ik een kapsel in de oven waarbij ik idd eerst de helft boven de kom heb gezeefd, enkele keren spatelen, de andere helft er boven zeven en nog een paar keer spatelen. Ik moet zeggen, hij leek een stuk luchtiger dan anders. Ik heb de bakvormen 3/4 vol zitten (dat moest ik voorheen wel, want bij mij rijzen anders niet) dus ik hoop maar dat hij nu niet over loopt. Ben benieuwd.

8

Hier een recept wat bijna niet kan mislukken

die ga ik ook een keer proberen. Ik sla hem op !