1

Onderwerp: Cajou stelt zich voor

Dag allemaal, ik ben Hilde, 32-jarige Belgische, getrouwd en mama van een dochtertje van 3,5 en een zoontje van 2.
Omdat mijn zoontje binnenkort jarig is, wou ik een mooie taart maken en kwam ik hier terecht.  Wat een kunstwerken, zeg !!!!!!!!!!!
En dat wil ik ook wel graag leren, alleen bereid ik me al mentaal voor dat dat wel eventjes zal duren ;-)
Voor mijn dochtertje heb ik wel al eens een prinsessentaart gemaakt en hoewel die vrij 'basic' was, heb ik er veel complimenten over gekregen.  En mijn dochtertje haar blik was natuurlijk de voorgaande knoeiboel dubbel en dik waard ;-)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

2

Re: Cajou stelt zich voor

wat leuk zeg :)  van die prinsessentaart :)

heeel veel succes met de taart voor je zoontje, ik ben benieuwd naar het resultaat :) en natuurlijk: welkom heir :D

3

Hoi Hilde,

Welkom op dit verslavende forum van een erg verslavende hobby! Waar woon je ergens in Belgi

4

Hoi welkom hier op het verslavende en gezellige forum. Nog even en je bent hier iedere vrije minuut te vinden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hoi en welkom,

Ben zelf ook nieuw hier en moet zeggen dat er heel wat inspiratie te halen is:D en voor dat je het weet ben je giga besmet met het taarten virus hehe

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

6

Hallo en welkom Hilde...ik wens je veel plezier op deze verslavende forum...je kunt er veel van leren...snuffel rond en schoom niet om vragen te stellen...

Net wat Nathalie zegt...waar in de buurt woon je? Dat is altijd wel handig om te weten. Kun je zien wie er allemaal bij jou in de buurt woont...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Voilà, zie, 't is gebeurd :-)
En meteen ook een leuke avatar gezet ;-)

Men zegt wel: "Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?".

8

Aha,
Welkom.  Ik ben blij om een 'taartgenoot' uit de buurt te leren kennen