Onderwerp: Samen met mijn beste vriendin haar paastaart gemaakt...
Notenbodem met bosbessenfromasj en chockolade...

ik vind hem erg leuk...zij heeft heel veel gedaan en vodt t erg leuk...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Samen met mijn beste vriendin haar paastaart gemaakt...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Notenbodem met bosbessenfromasj en chockolade...

ik vind hem erg leuk...zij heeft heel veel gedaan en vodt t erg leuk...
Super is ie!!!
Ik dacht dat we jou voorlopig hier niet zouden zien met die aangekomen mega-bestelling:-)
Heb je alles al uitgeprobeerd?
Super is ie!!!
Ik dacht dat we jou voorlopig hier niet zouden zien met die aangekomen mega-bestelling:-)
Heb je alles al uitgeprobeerd?
heb wel wat uitstekers uitgeprobeerd op deze taart maar wil nog veeeeel meer doen...
Mijn vriendin Lill kwam de kapsel brengen ze had m zelf gemaakt en dat scheelt hehe...
maar ja helemaal scheef was ie haha...ik lag in een deuk...maar daar ben je beste vriendin voor om daar niets over te zeggen...of juist wel...we hebben enorm om gelachen...
:D:D:D
samen 2 uur bezig ...en ze zei toen ze wegging....wat een tijd zeg....en begrijpt nu hoeveel tijd ik daarin leg hehe...dus vanaf vanavond komt ze helpen....
:D:D:D
super mooi hoor!!!
Daar zijn de rozen,mooie taart en ook erg vrolijk.
Happy easter.
aaaahhh............daar waren de rozen voor.
Leuk hoor
Leuke vrolijke taart!
Gezellig zo samen knutselen 
Gezellig om zo samen te frobelen, maar jullie taart is dan ook geweldig geworden, staat bij mijn favorieten, als het mag?
Leuke taart zeg. Vooral de zijkanten heel orgineel:)
FF offtopic: mijn complimenten voor je Nederlands echt geen gemakkelijke taal om te leren schrijven. Geloof dat ik minder schrijffouten heb in mijn Noors dan in mijn Nederlands haha
Mooi gemaakt joh, of je vriendin
Leuk om er samen aan te freubelen.
Gezellig om zo samen te frobelen, maar jullie taart is dan ook geweldig geworden, staat bij mijn favorieten, als het mag?
als je bij de site van wendy kijk...zie je deze in het roze...erg mooi...dat is mijn voorbeeld geweest!!!
Leuk! Ik vind de witte bloemetjes met om en om een andere kleur hartje heel lief staan....En leuk, he? samen aan de slag?
Groetjes, Jozien.
het was erg gezellig....ze gaat van de zomer trouwen en toen het zo gemakkelijk in de keuken ging keek ze me aan en zei...zo zouden we natuurlijk ook een 4 stpeltaart samen kunnen maken hehe....
nou misschien dat we dat ook tegen die tijd doen...zou ik een hele eer vinden...
Leuke taart zeg. Vooral de zijkanten heel orgineel:)
FF offtopic: mijn complimenten voor je Nederlands echt geen gemakkelijke taal om te leren schrijven. Geloof dat ik minder schrijffouten heb in mijn Noors dan in mijn Nederlands haha
ja nederlands is niet makkelijk...heb ook een boel fouten maar daar heb ik sch*** aan hihi...
hopelijk begrijpt iedereen mij....
Wat een mooie taart hebben jullie gemaakt!! Je rozen zijn ook zooo mooi!!
Enne ik vind het geweldig hoe jouw Nederlands is! 
Super leuk zeg! Wat ben je echt goed bezig!
Aaah prachtig Anne-Brith, je maakt er ook elke keer wat moois van!
Die bruidstaart voor van de zomer kan je alvast wel afspreken hoor, dat gaat je zeker lukken, misschien kunnen jullie hem dan met zn tweetjes maken! Leuk joh 
Wat een schatje zeg !!!!!!
Leuk??? Het is superrrrrrrrrr...wat een lieve en mooie taart...en je roosjes WAUW 
Leuk gedaan!! mooie rozen!
Heel mooi taartje!
Tres chique.... heel mooi dus haha
Heel mooi hoor dat is hem dus met de rozen die je al had laten zien......hij is echt geweldig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Samen met mijn beste vriendin haar paastaart gemaakt...