1

Onderwerp: Hoi allemaal

Ik ben Mimitje (nickname, dus niet mijn echte) en ik ben nieuw hier op het forum.
Al surfend over het internet kwam ik prachtige zelfgemaakte taarten tegen, en dat leek me hartstikke leuk om zelf te proberen. Zo kwam ik hier op deze site terecht en werd ik alleen maar enthousiaster.
Via de webshop heb ik wat spullen besteld en die hoop ik morgen binnen te krijgen. Dan begin ik direct met het maken van cake, en hoop ik donderdag de taart te vullen en te bekleden. Ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden en of de taart een beetje toonbaar wordt. Ik ga de taart bekleden met marsepein en heb vier pastelkleurtjes gekocht om de marsepein te kleuren, en wat paasuitstekertjes om op de taart te plakken. Dat lijkt me allemaal wel voldoende voor een eerste keer.

Als jullie nog tips voor absolute beginners hebben, dan hoor ik het graag.

2

Re: Hoi allemaal

Welkom op dit verslavend forum!!
Veel bakplezier en natuurlijk foto's, doe zien wij graag :Y

Groetjes Marlies.

3

Kijk maar uit,ik dacht eerst ook maar een paar spulletjes nodig te hebben,maar intussen breidt het zich steeds verder uit,maar je staat er versteld van,wat er allemaal uit je handen/vingers komt.
Veel plezier bij ons op dit forum.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Dankjewel voor jullie reacties!
Ik ben inmiddels begonnen aan mijn eerste taartje en hij staat nu gevuld en afgesmeerd met botercreme in de koelkast. Tot nu toe loopt alles nog ok, al is de cake ietwat scheef.

Kan ik tot morgen wachten met het bekleden met marsepein?

5

Welkom!!!!! Je kunt gerust tot morgen wachten hoor. Als je maar wel een foto maakt :lol: want die willen we graag zien :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Welkom hier en veel plezier met bakken

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

welkom!

8

Hoi Mimitje...

welkom natuurlijk... maaaaarrr... ik ben een heel klein beetje benieuwd naar je 'echte' naam. Mijn dochter heet Milou, en die noemen wij altijd Mimitje...
... vandaar dat je nickname me zo opviel!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

haaai,

ik ben ook nieuw hier:) veel plezier met bakken. Voor dat je het weet ben je echt met dit virus besmet en maak je taarten voor al je vrienden en kennissen hehe en het is echt ongelovelijk wat je wel niet voor elkaar krijgt met juiste gereedschap:)

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

succes met de taart en welkom op het forum!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

11

Welkom, is zeer verslavend.. We wachten op je eerste taart!

12

Mijn eerste taart:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=22184