1

Onderwerp: Meer beslag maken..

En dan na elkaar bakken. Kan dat?

Ik wil drie dezelfde vormen maken maar kan ik dan al het beslag in 1 x maken of moet ik echt elke keer over nieuw beginnen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Meer beslag maken..

Dat weet ik eigenlijk niet...ik maak iedere keer het beslag opnieuw...ben ook benieuwd wat de anderen te vertellen hebben...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Mijn ervaring is dat biscuitmix zijn luchtigheid verliest als je het te lang laat staan, en het dus ook niet meer rijst.
Ik gebruik overigens niet de webshopmix, maar gebruik 'losse' ingredienten.

Groetjes, Marielle

4

ja dat doe ik overigens ook. Maar rijst bij evengoed niet de pan uit hoor. Wat ik overigens niet erg vind. Ik vind het heel mooi hoor hoge taarten, daar niet van.. maar niet praktisch met aansnijden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Ik mix ook iedere keer overnieuw, wel een keer geprobeerd en toen net voor het het 2e bakblik inging nog een beetje gemixt. Lukte wel, maar voor mijn gevoel was het het niet, dus mix nu gewoon weer netjes per bakblik!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Twee keer achter elkaar is bij mij geen punt (met biscuitmix dus), maar drie keer zou ik niet doen. Dan staat het toch zeker wel een uur op z'n beurt te wachten en dat lijkt me inderdaad wat lang.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

2x achter elkaar gaat prima! 3x nog nooit geprobeerd....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Bij mij lukte dat wel voor 3 x maar zette deeg dan wel in de koelkast

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

9

heb 3x ook nog nooit geprobeerd maar 2x doe ik wel vaker. En dan vries ik er eentje in zodat ik de volgende keer als ik weer een bui heb en wil decoreren niet meer hoef te bakken :D