Onderwerp: Lente chocobommetje en iets met monchou
Ik kreeg een opdracht voor vandaag voor twee taartjes, waarvan 1 met chocolade en aangezien het toch wel zonde is om 1 chocobiscuitje te bakken heb ik er twee gemaakt
Deze kwam gelijk goed van pas, want vanaf morgen gaan de kinderen logeren bij mijn ouders in Groningen omdat wij naar een begrafenis van een neefje van mijn man moeten. Dus dit bolletje maar in dezelfde stijl gehouden als het andere chocotaartje alleen andere kleuren. Gevuld met 1 laag ganache en 1 laag kersenvlaaivulling. Het is chocobiscuit met stukjes chocola er doorheen. En uiteraard overgoten met ganache. Ik laat de twee opdrachttaarten vanavond zien, want dat is een verrassing voor iemand en zal je zien dat ze net hier gaan kijken
Ik ben helemaal niet tevreden met de foto, hij ziet er in het echt leuker uit, maar ja het zij zo.

Afgelopen weekend had ik weer eens afkickverschijnselen en heb ik even een monchoutaart gemaakt op een speciale manier. Door het monchoumengsel zitten gemalen bokkepootjes en schilfer truffels. Ik moet zeggen dat dit z
Mijn website: www.cakesenzo.nl