Onderwerp: Lisette
Ik zal me ook even netjes voorstellen.
Ik ben Lisette, 31 jaar en mama van 2 jongens. Voor de oudste wilde ik een taart maken voor zijn 2e verjaardag en ben door op het web te neuzen bij de leukste taarten uitgekomen. Inmiddels wordt hij alweer bijna 4 en heb ik nog maar 4 taarten gemaakt. Ik vind het erg leuk om te doen, maar de tijd ontbrak me. Nu de jongste wat ouder is, begin ik wat meer tijd te krijgen en wil ik meer gaan bakken. Komende april ga ik iig een workshop volgen samen met een vriendin. En dan eind april weer een taart maken voor de 4e verjaardag van mijn zoontje. Het moet Thomas worden. Dat wordt nog een hele klus.
Waarschijnlijk ga ik jullie als beginner dus de komende tijd lastig vallen met allerlei domme vragen...
Deze taarten heb ik al gemaakt. Stelt nog niet veel voor, hoor. Ik moet nog veel oefenen. Ik vind het erg moeilijk om de rolfondant strak om de taart te krijgen. Hopelijk krijg ik daar in de workshop ook tips over.
De brandweertaart was helemaal niet goed gelukt. Het was die dag 35 graden en erg moeilijk werken met de rolfondant. Het bleef maar plakken. Mijn zoontje vond m geweldig...
Groetjes, Lisette