Re: Kralensetje
Wauw wat knap gemaakt joh! Maar wat een werk moet het geweest zijn, al die kraaltjes!! Super 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kralensetje
Wauw wat knap gemaakt joh! Maar wat een werk moet het geweest zijn, al die kraaltjes!! Super 
WAUW Wat gaaf! Ik had echt neit door dat dit een taart was joh! Zo echt ist ie!. Geweldig!
Sowee Jose, ik weet niet wat ik zie, ik dacht dit is toch geen taart dat kan gewoon niet ikke verder lezen....he tis echt een taart......SUPER joh wat is die leuk!
Zo gaaf zeg en wat een werk !!
Ongelevelijk mooi gemaakt...wat een super goed idee...heel origineel meid...applaus van mijn kant... 
wat goed zeg...pffff en al die kraaltjes...wat een werk...maar het resultaat mag er zijn....
Zoooo heeee die lijkt echt !!!!!
En wat een mega klus, al die kraaltjes.... Echt super gedaan 
Wauw wat een gave taart !!!! En wat een monnikenwerk al die kraaltjes draaien !!!
heel, heel erg leuk !!
Hele gave taart! Als je niet zou weten dat het een taart is...
Suuuuuper! ik dacht ook dat ie echt was. En ik keek even in je fotoalbum en moet zeggen dat ik echt al je taarten prachtig vindt!!
Wat ongelooflijk knap gemaakt!!! Wat een werk en tijd zal daar in gezeten hebben, prachtig!!!
H
Wat een werk...al die kralen. Maar het is echt een geweldig mooie taart geworden! Wat zal die man er blij mee zijn...
Groetjes, Lisette
Wow,wat een werk!!!!!!!!!!!
maar wel heel leuk gedaan,je kan nu zeker geen kralen meer zien,nogmaals hij is schitterend echt.
h
zooheee, ik had ook niet door dat het een taart was.
Knap gedaan hoor!
Ik sluit me aan bij iedereen, wow wat knap gedaan.
wauw zeg....geweldig gemaakt!!!!!
SUPER...echt super...kan je niet nog meer fotos plaatsen zodat we zien dat t een taart is hihi????
wat gaaf dat jij de bedenker van die setjes kent 
en hij is echt heel mooi en lijkt heel goed! super

Zooooo!! Ook ik dacht, dat dit het voorbeeldplaatjes was!! Heel erg knap gedaan!
Mijn hemel; het is net echt! Daar zal de ontvanger wel heel erg blij mee zijn geweest :-)
Die oorbellen zijn fan-tas-tisch :-)
Zijn het echt geen echte kralen? wat een knap staaltje werk heb je hier neer gezet
Kort maar krachtig: topper!!!!!!!!!!!
Ook ik zeg TOPPIE 
ik dacht ook dat hij echt was, haha
Groetjes Marlies.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kralensetje