1 Laatst bewerkt door marlies (18-10-2007 10:03)

Onderwerp: Cupcakes met honing á la Marlies.

Cupcakes met honing á la Marlies.

Dit recept is voor 12 cupcakes.

125 g zachte boter
125 g donkerbruine basterdsuiker
2 eieren
125 g zelfrijzend bakmeel
half zakje vanillesuiker
2 afgestreken el koek en speculaaskruiden
3 el honing

Verwarm de oven voor op 200 graden.

De boter, suiker en honing mixen tot cr

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

2

Re: Cupcakes met honing á la Marlies.

ohh dat klinkt lekker,Heb het meteen opgeslagen BEDANKT

3

Hoi Marlies,
Ik heb je recept geprobeerd en ze waren heerlijk, jammer dat het er maar 12 zijn hahaha, maar wat ik jammer vond, en dat zal aan mij liggen hoor, dat je de honing smaak niet echt proefde, maar ik hou je recept want ze zijn zo klaar en eeerrrgggg lekker.
Bedankt voor je recept.

Groetjes Sylvia
een dag niet gebakken, is een dag niet geleefd.

4

hoi hoi
ik ben nieuw hier en een leek met bakken maar ik leer steeds wat bij, dit recpt heb ik net gemaakt en ze zijn heerlijkkkkkkkkkkkk
bedankt
kit

5

kitty40 schreef:

hoi hoi
ik ben nieuw hier en een leek met bakken maar ik leer steeds wat bij, dit recpt heb ik net gemaakt en ze zijn heerlijkkkkkkkkkkkk
bedankt
kit

Ze zijn inderdaad erg lekker... Leuk dat iemand anders ze ook eens geprobeerd heeft (en ze lekker vind ;) )

Ik werd ook helemaal enthousiast van dit recept, ben dan ook meteen aan de slag gegaan en ze staan nu in de oven. Het ruikt in ieder geval al heerlijk in huis, ben benieuwd of ze ook zo smaken.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

7

en en en ????? Hoe vind je ze??????

8

ik heb een variatie gemaakt vandaag , 125 gram suiker 125 gram boter, 2 eieren 3 eetlepels melk 1 zakje vanillesuiker notenmix van oetker erdoor 2 eetlepels speculaaskruiden 18 miniten 180 graden
125 roomboter met 100 gram poedersuiker 1 zakje vanillesuiker en groene kleurstof ( panda) mixen voor erboven op. op de cakjes doen en daarover heen kokos strooien ( goedkoop bij de xenos)
de jongens vinden ze heerlijkkkkk
echt eens proberen
kit

9

kitty40 schreef:

ik heb een variatie gemaakt vandaag , 125 gram suiker 125 gram boter, 2 eieren 3 eetlepels melk 1 zakje vanillesuiker notenmix van oetker erdoor 2 eetlepels speculaaskruiden 18 miniten 180 graden
125 roomboter met 100 gram poedersuiker 1 zakje vanillesuiker en groene kleurstof ( panda) mixen voor erboven op. op de cakjes doen en daarover heen kokos strooien ( goedkoop bij de xenos)
de jongens vinden ze heerlijkkkkk
echt eens proberen
kit

Mooi dat je jongens ze heerlijk vinden. Maar ik zal ze nooit maken ik lust namelijk geen noten incombi met cake, chocolade en de meeste oiok niet los. En kokos vind ik zooo vies.... Ik hou het op de standaard cakejes :Y