Onderwerp: Belle-taart en nog een vraagje...
Hoi, mijn nichtje wil voor haar 3e verjaardag graag een prinsessentaart met pop, maar niet zomaar een prinses, het moet Belle zijn. Kan iemand mij aan idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Belle-taart en nog een vraagje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi, mijn nichtje wil voor haar 3e verjaardag graag een prinsessentaart met pop, maar niet zomaar een prinses, het moet Belle zijn. Kan iemand mij aan idee
ik moet eerst een foto van haar zien dan zal ik je proberen te helpen...in iedere geval met icing bloemetjes....ga op t net kijken....ben zo terug hehe
haha dacht dat bloemen van icing op de jurk moest....maar nu zie ik...welke bloemen wil je maken dan??? met welke tip doe je het???
en als je kijkt op www.taartopmaat.nl dan zal je bij prinsessen zien nr 1 geloof ik dat Inge er een gemaakt heeft....overigens prachtig....
De bloemetjes is niet voor deze taart, hoor, was meer een algemene vraag... Ik heb wilton tip 225, dropflower, dus daarmee zou ik toch bloemetjes kunnen maken???
Bedankt voor de link naar de foto... Vraagje erbij (tja, ik ben een beginneling): hoe maak je die diepe vericale groeven? Is dat in de taart of enkel de marsepein?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Belle-taart en nog een vraagje...