1

Onderwerp: Eindelijk voorstellen...

Hallo allemaal,

Als eerste zal ik maar meteen vertellen dat ik al maanden dol ben op deze site, maar heb nooit de lef gehad om ook mee te kletsen :o
Het forum leest zo gezellig weg! als ik s'avonds  even wil ontspannen ga ik steevast even kijken of er al nieuwe taarten opstaan en wat er allemaal gepost is! Ook de webshop is favoriet.

Nu dan over mezelf: ik heet dus Linda, ben 25 en sinds vorig jaar september aan het taart bakken geslagen. Wat een verslavende hobby zeg!
Heb nog niet zo gek veel taarten gemaakt, maar ik vindt het echt zo leuk om te zien dat ze steeds mooier worden! Vanavond ga ik meteen aan mn vriend vragen of hij uitlegd hoe ik foto's kan posten (hoewel er tot mijn schaamte wel wat afkijkwerk bij zit :o!!!) Maarja, wat wil je ook met zo veel prachtige taarten, ik verbaas me er elke keer weer over: waar halen jullie die inspiratie toch vandaan??
Dat wil ik ook leren zeg, dus nog reden genoeg om lekker te oefenen! :)

Groetjes van Linda-S

2

Re: Eindelijk voorstellen...

Hallo en welkom bij ons....schandalig dat we niet eerder hebben gereageerd op je voorstel....sorry...hehe

maar ja druk met taarten maken zijn we zeker...

succes met je taarten en met plaatsen van je fotos

:D:D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

3

Ik ben ook sinds sept bezig en ja het is erg verslavend maar heel leuk,schroom niet om te vragen als je wat wilt weten,heb ik ook gedaan,en je hebt vaak heel snel antwoord.
Succes met je taarten,we zien ze hier graag.
Enne,van harte welkom.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4 Laatst bewerkt door monica (18-03-2008 16:34)

Afkijkwerk is niet erg, doen vele van ons ook. Ik ook!

groetjes monica.
mijn album

5

welkom!!
je kan hier juist leuke ideeen opdoen
vele kijken hun werk hier van andere af

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

6

Welkom!!!!!! Enne je vraagt hoe wij aan onze inspiratie komen :D... afkijken :Y :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

:Y Ja, heel veel afkijken :lol:

Welkom !
Eindelijk weer iemand uit deze regionen...
Ik kom elke zaterdag in Tiel (zwemles van mijn dochter) en heb ook familie in Tiel wonen.

Het is vreselijk hoor...als je eenmaal verslaafd bent dan is het erger dan roken :S

8

Hoi, ik ben ook pas sinds september bezig en zoals Carin zegt, onze inspiratie halen we een beetje van anderen (afkijken zoals je het noemt) en een beetje van onszelf (of soms schandalig gekopieerd van anderen O-) ), zo krijg je vanzelf nieuwe taarten.

Alles goed???? nee 3 fout

9

Dat heet niet afkijken hoor ;) dat heet inspiratie opdoen :lol:

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

welkom!

11

Bedankt allemaal!!!

Wat een geweldig forum hebben jullie met elkaar gemaakt zeg! De sfeer en gezelligheid straalt er echt van af!
Ik weet zeker dat ik dagelijks wel even op het forum ga kijken... hoezo verslavend???? :p

Groetjes Linda-S

12 Laatst bewerkt door Angelala (03-06-2008 08:07)

Hoi Linda,

Ik ben de Angelala uit Tiel.
Heb net even je album bekeken, maar afkijkwerk of niet...tjonge jonge, wat heb jij een mooie taarten. Daar ben ik echt jaloers op, zover ben ik nog lang niet hoor!
maak je de strikken zelf? en die strakke poppetjes ?(varken, Dribbel, etc.)
In het vervolg weet ik waar ik mensen heen kan sturen die mij verzoeken een taart voor ze te bakken. Naar jou dus! Ga zo door en wie weet zien we elkaar eens en kan ik bij je spieken hoe je dat doet!

Groeten een Tielse mede-bakSTER (haha die ster ben ik nog lang niet!),
Angelala

13

Verslavend is deze hobby zeker :Y en dit forum al helemaal :lol: ...dus welkom Linda ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

Linda-S schreef:

Hallo allemaal,

Als eerste zal ik maar meteen vertellen dat ik al maanden dol ben op deze site, maar heb nooit de lef gehad om ook mee te kletsen :o
Het forum leest zo gezellig weg! als ik s'avonds  even wil ontspannen ga ik steevast even kijken of er al nieuwe taarten opstaan en wat er allemaal gepost is! Ook de webshop is favoriet.

Hoi Linda...

zo ben ik ook begonnen hoor....elke dag ff lezen...of meerdere keren op een dag;-)
en heb me ook sinds kort pas voorgesteld..
Maar van harte welkom dus....

Enne die webshop....ik noem 'em de hebshop:-)

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album