1

Onderwerp: Kralensetje

Wie kent ze niet, de zwart doosjes met kralen en pailletten van de Blokker en Bart Smit? Morgen wordt de bedenker van deze setjes 82. Hij werkt nog altijd (!) in zijn eigen bedrijf, een groothandel in hobbyartikelen.
Niets toepasselijkers dus dan zijn geesteskindje van taart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGVUWGGC.jpg

Wederom gevuld met bbr+bc+mandarijntjes en viervruchtenjam, en een heeeeleboel kraaltjes (was wel even een klus...).

Alvast bedankt voor het kijken!

Groetjes, Jos

2

Re: Kralensetje

Ik had echt niet in de gaten dat dit een taart was, ik dacht dat je een voorbeeld doosje van de bedenker had neergezet, totdat ik las dat er vulling in het doosje zat :lol:

Wat een supergave taart zeg

Alles goed???? nee 3 fout

3

anders ik wel Lune!
Wat een super leuke taart zeg Jos

Groetjes Tweety!

4

Jeetje, wat lijkt dit echt! Geweldig goed gedaan :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

5

Oh, die is leuk!!! Die gaat de harde schijf op om te maken voor mijn schoonzus die veel met kralen bezig is! Dank je wel voor de inspiratie!!!

Super gemaakt!!!

6

Ontzettend mooi zeg! Ik had ook niet door dat het een taart was. Wat een werk die kraaltjes zeg...

7

Wow die is mooi! Erg goed gelukt!

*Heeft ook nog ergens zo'n doosje*

8

wat een werk!! maar wel heel leuk!!

groetjes Francisca

9

Heeel erg leuk!
Wie gaat hem brengen en/of opeten:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

Wat een geweldig idee zeg. En wat een werk moet dat geweest zijn. Maar wat is het resultaat echt. Ik had eerst ook niet door dat de foto een echte taart was. Ik scrolde naar benee maar er kwam geen foto meer. Ik dacht dat de taart dus een voorbeeld was van het kralendoosje dat die meneer uitgevonden had.

Dus om het kort te houden :lol: :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

wauw wat leuk zeg!!

hij lijkt zo echt!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

12

Ooo Jos

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Hij ziet er geweldig uit zeg,en die naald en draad op de voorkant maakt het echt HELEMAAL af ;)

14

Wow, is dat een taart? Echt helemaal super zeg!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

15

Ik dacht ook dat ie echt was. Kanp zeg. En wat een werk, al die kraaltjes ppppffffffff

16

Jee.. wat een super leuk idee!!
En heel mooi uitgevoerd!!

17

die is mooi... ik moest ook 3x kijken voor ik zag dat het niet echt was!

18

Jee wat een ontzettend leuke taart! Dat moet idd een enorm karwei zijn geweest al die kraaltjes. Heel mooi!!

19

Wauwie, wat knap gemaakt zeg en wat een werk!! Ben benieuwd naar de reactie van de jarige!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

20

Heeeeeeeeeeeeel knap gemaakt!!!

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

21

Heel origineel en wat een werk. Ik vind het echt heel leuk!
De ontvanger zal hier toch wel van op kijken.

Corinne
Sugar & Flour

22

Geweldig leuke taart !!!!

Wat een ontzettende leuk idee,heel erg mooi gemaakt!!!Wat een werk al die kraaltjes!!!!!

24

H

25

Ongelovelijk wat een leuke taart en wat een werk !!!! Jij ben volgens mij avonden aan het balletjes draaien geweest en dan zitten er ook overal nog gaatjes in....

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/