Onderwerp: Schoonpapa 65 jaar
Afgelopen woensdag werd schoonpa 65 jaar! Vandaag gingen we op bezoek. Voor vrijdag had ik de juffentaart met strik gemaakt en vrijdag zelf heb ik dit taartje in elkaar gefrutsteld. Ik had heeeeeeeeeeeel wat anders in mijn hoofd, het verven met het zilverspul ging gigantisch de mist in dus gistermiddag tegen etenstijd nog vlug wat witte fondant uitgerold en lettertjes gemaakt. Geen geduld (het eten moest op tafel voor man en kinderen en ik ging uit eten 's avonds :-)) dus niet laten drogen en ze vlug op de taart gekwakt, zooo heej, beetje rommelig. Verder wilde ik de 65 met ijzerdraad er op zetten maar de 5 brak en het toen maar zo gedaan. Maar goed dat valt schoonpa gelukkig allemaal niet op :-) Bolletje is gevuld met lemoncurd en botercreme met sinaasappelaroma. Onderste taart is gevuld met chocoglazuur en kersenvlaaivulling en ook afgesmeerd met de bovenstaande botercreme. Bekleed met mmf. Wel lekker maar dat dat glazuur zo hard wordt had ik niet verwacht, viel wat tegen....

En nu maar weer es bedenken wat het volgende project zal zijn. Wellicht een workshopje boetseren?????? :-)
groetjes,
Dorieke
). Hij is in ieder geval wel heel strak en hij klinkt ook erg lekker.
) toen ik een hele taart wilde dusten. Ik was ook begonnen met een klein kwastje, maar dat schoot niet op en werd heel vlekkerig. Misschien een tip voor de volgende keer?