Onderwerp: graafmachine Hitachi... alles ging fout :(
een collega van m'n man had wel een opdracht voor me..
kun je een hitachi graafmachine op een taart maken voor iemand die 50 wordt, want hij werkt voor hitachi...?
pfff, een uitdaging, maar mijn man was al zo lief geweest om alvast ja te zeggen.. ( en bedankt!)
er ging van alles fout,
de taart overstroomde in de oven ( veel schrobben om dat weer schoon te krijgen..),
het gedeelte wat ik afsneed om de graafmachine te maken bleek schuin,
de vorige vierkante taart geen problemen met de hoeken te bekleden, natuurlijk bij deze taart wel,
het bekleden van die kleine stukjes cakes gaat zo goed als NIET! ( iemand tips? had m al bekleed met botercreme en in de diepviries, maar zit er niet strak omheen),
de arm van de graafmachine heb ik 3 x opnieuw gemaakt allemaal met veel tylose maar blijft toch best slap, dus nu zitten er sateprikkers in,
en toen ie eindelijk klaar was bleek dat ik die grijper verkeerd om had zitten ( situatie schets, heb m'n man al 3 uur niet in de keuken gezien, zeg ik: de taart is klaar kom je kijken? en hij begint hard te lachen en zegt dat die grijper verkeerd omzit... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
)
maar dan toch het eindresultaat waar ik ondanks alle tegenslag niet geheel ontevreden over ben.. maar het kan altijd beter, tips zijn welkom!
en nu ga ik rustig jullie creaties bekijken! 
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com
! Ik heb geen idee hoe je kleine stukken op een andere manier dan je al gedaan hebt strak zou moeten krijgen, dus daar heb je niets aan
.