1

Onderwerp: Nieuw gespot bij ikea!

en ook direct maar meegenomen!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40014340

een meelzeef, leek me erg makkelijk vooral voor cacao enzo te poeieren in het handvat zit een hendeltje waarmee je een soort molentje beweegt wat in de zeef zit, je hoeft dus niet te schudden.

2

Re: Nieuw gespot bij ikea!

Heb hem ook (paar jaar geleden gekocht bij Blokker). Maar gebruik liever een grote zeef. Krijg hier nogal kramp van in m'n hand.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

Ook ik heb zo'n onding. Hij staat op zolder, is nog net niet weggegooid ;)

4

Ik heb hem ook bij de Xenos gekocht. Krijg er voor grote hoeveelheden kramp van. Voorderest ishij erg handig!

5

Ik had hem al een tijdje geleden aangeschaft maar weggegooid.

groetjes van Ann

6

Heb ook een van de Xenos, gebruik m bijna altijd, alleen bij grotere hoeveelheden niet. Vind m zelf wel heel handig, die van de Ikea ziet er wel groter uit dan die van de Xenos.. !

7

Nathalie schreef:

Ook ik heb zo'n onding. Hij staat op zolder, is nog net niet weggegooid ;)

Die van mij ligt ergens in de schuur geloof ik.. als 'ie niet al weggeroest is :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

8

Ik heb hem ook en heb hem als sieraad aan het keukenrek hangen Haha
Nog nooit gebruikt :nooo

Groetjes Marlies.

9

Ik was van plan om het te kopen, maar zo te lezen is dat geen goeie koop... :(

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Je mag de mijne wel hebben hoor :lol: :lol:

11

Ik heb er ook een gekocht, niet zo heel lang geleden, maar het werkt z

Mijn website: Presentaart

12

Ik heb deze juist weggegooid, wat een onding zeg! Als hij een beetje nat is blijft er een troep onder dat ding zitten die heen en weer gaat. Krijg je dan bijna niet meer schoon. Neen, geef mij de gewone zeef maar!

Roosje

13

Heb er eerst eentje van de hema gehad, die roestte al weg als je er alleen nog maar naar keek. Daarna die van de Ikea gehad, die bleef na een tijdje vastzitten en deed niet veel meer. Dus ook een enkeltje eeuwige vuilnisbelt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Arme Samantha, helemaal blij met haar aanschaf. Maar nu niet meer denk ik......

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Ik heb had hem vorige week ook bij Ikea gehaald,
en vind hem wel handig...pas 1x de poedersuiker ermee gedaan,
maar vond het wel een idee...even omgespoeld met water, afdrogen en klaar!

Ehm...hoop dat het ook zo blijft, dan!!

16

Ik gebruik deze ook, maar niet om alles te zeven hoor. Dan gebruik ik ook de grote zeef (voor icing bijvoorbeeld), maar hij is wel heel handig om wat te strooien voor het uitrollen.... dus daar gebruik ik hem voor! Hij is dus zeker handig, blijf maar lekker blij met je aanschaf!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

17

ik heb ook zo'n mini versie. Ik gebruik hem niet om te zeven, dat doe ik met een grote zeef (of dat doe ik niet) maar wel om dingen te bestuiven met suiker of cacao (bv. een schaal tiramisu). Dus niet weggooien :)

18

Ik kan niet meer zonder:) Gebruik em alleen voor meel maar dat gaat prima. Misschien dat ik beter conditie heb in mijn handen of dat ik minder meel in mijn recepten heb haha;) Poedersuiker gaat niet goed dan gebruik ik een plastic een van Tupperware

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no