Onderwerp: hartstapel met engeltjes
De opdracht was, graag iets met engeltjes!!! Ik hoop dat deze in de smaak valt!

http://www.mijnalbum.nl/Album=8WJCKT3U
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hartstapel met engeltjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De opdracht was, graag iets met engeltjes!!! Ik hoop dat deze in de smaak valt!

Wauw...wat is dit mooi gemaakt...niet mijn smaak, maar toch wel erg schitterend 
Wel mijn smaak dus
...Leuk, dat hier altijd voor iedereen wat te zien is en smaken verschillen. Wat kun je toch veel met taart..
Wat een prachtexemplaar! Ik vind dat je hele mooie kleurtjes bij elkaar hebt gezocht en hij is heel romantisch. In
ow, hier hou ik ook wel van hoor, beetje kitsch en erg goed naar de wens van de klant geluisterd, die engeltjes, daar kun je niet omheen! 
Een kunstwerk! Wat is ie mooi...
Mooi gemaakt !!
En wat is die strik prachtig geworden !!! (alleen beetje te veel goud voor mij
)
Chique de fibel.
Ook niet mijn smaak! Maar wel superprachtigschitterend!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik vragen wat je precies gebruikt hebt om de strik te schilderen? Ik vind het zo'n mooie kleur! Ik heb van SK een potje goudpoeder maar dat wordt heel erg lichtgoud, niet zo mooi als ik wil.
Mooi gemaakt zeg, prachtige strik !
gr angelique
een geweldig mooi plaatje zo!!!! prachtig hoor mooie kleuren en super lief met de engeltjes!
Dat zal toch wel, dat ie in de smaak valt? Ik denk, dat dit de verwachtingen overtreft. Mooie kitsch. Heel mooi en strak gemaakt.
Jeetje wat een plaatje....
Heb je toch nog mooi gedaan (en dat zonder dat ik je heb kunnen helpen
).
Greetsz KiT
(p.s. naar de L.C. wordt uitgekeken
).
Oooo, wat mooi!
Jaaa... dit vind ik wel gaaf hoor: die engeltjes, die kleuren... prachtige strik ook, met mooi motief.
Schitterend gemaakt
!!
Wat is ie mooi geworden en wat zijn je engeltjes goed gelukt!!! Wel kruidvat in de gaten houden he!!
Ik vind hem echt schitterend, helemaal TOP zo!!!
Mooi gemaakt hoor. Ik wil ook wel graag weten hoe je het zo mooi goud gekregen heb.
Ha! Dat rolstokje heb ik ook!
Gaaf effect zo op die strik.....
Sja, de taart is een tikkie over the top, maar iemand die vraagt om engeltjes, wil dat dan ook! Mooi kleurgebruik...Enne, mijn moeder heette Engeltje, ze had hem vast ook prachtig gevonden!
Groetjes, Jozien.
En engeltjes zijn het geworden !!!!! knap hoor
Bedankt voor jullie leuke reacties! Inderdaad is de taart behoorlijk"kitsch", maar in mijn gesprekje met opdrachtgeefster begreep is dat ze daar wel van hield. Lichte kleuren, vooral engeltjes en beetje kitsch/barok! Voor mezelf zou ik hem nooit gemaakt hebben (meer van fel en strakker) maar dat vindt ik nu juist zo leuk aan opdrachten, dat je dingen maakt die je normaal niet zou maken en dan toch wel erg leuk worden!!! En hij is net opgehaald en viel heel erg in de smaak, dus missie gelukt!
Dat goud is trouwens gewoon het poeder uit de webshop, met vodka aangelengd en dan op geel marsepein/fondant.
Jaaaaaaah deze is toch helemaal geweldig ! Super kleuren combi ! En wij hebben ook het malletje met de engeltjes maar iedere keer als we voorstellen om die er op te doen, willen ze het niet 
mmmmmmm misschien jou taart een keertje als voorbeeld laten zien 
Dat goud is trouwens gewoon het poeder uit de webshop, met vodka aangelengd en dan op geel marsepein/fondant.
Ik durf het bijna niet te vragen
maar welk goudpoeder? Volgens mij zijn er meerdere, toch? De mijne is zo licht en die wordt op gele marsepein precies hetzelfde als op blanke marsepein 
Wel een verschil is dat ik het aanleng met alcohol 95% en niet met vodka. Zou dat het zijn?
Ik vind hem onwijs leuk geworden, en vind het ook het leukste, de verschillende opdrachten, van iets wat misschien niet helemaal je smaak is toch een prachtige creatie maken.
Super 
Leuk gedaan en erg chique.
Ik vindt het heel erg leuk gemaakt. Ben benieuwd naar de reactie van de ontvanger.
En dat maakt het taarten maken ook zo leuk, al de verschillende smaken van de klanten!
Dit is een plaatje van een taart geworden, goed gedaan!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hartstapel met engeltjes