1

Onderwerp: hallo allemaal

hoi ik ben maryam en ik ben nieuw hier waanzinnig leuke taarten komen er hier voorbij!!!!

nou ik ga dus voor het eerst een taart maken!! ik wil een stapeltaart maken voor mijn dochtertje die op 30 maart 3 word ze is een dora en poeh fan.

wie kan me uitleggen wat ik nodig heb

hoe ik de taart maak van biscuit tot zo'n gekleurde laag erop en heeeeeeeeeel graag hoe ik alles maak en hoelang van te voren ik moet beginnen???/

groetjes maryam

2

Re: hallo allemaal

Hoi Maryam,

Allereerst welkom op dit forum.
Hoe ga je te werk.
Lees eerst de FAQ door, gebruik de zoekfunctie (want bijna al je vragen zijn al ooit gesteld ;)), breng een bezoekje aan de webshop, heel veel lezen op dit verslavende forum ;) :Y

Mocht je dan nog vragen hebben dan kan je ze stellen in de daarvoor bestemde topics.

Succes met deze verslavende hobby!

3

Hoi Maryam...net wat Nathalie zegt...en ehhh...suc6 met het bakken...mocht je er niet uit komen kun je altijd vragen stellen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Do schreef:

Hoi Maryam...net wat Nathalie zegt...en ehhh...suc6 met het bakken...mocht je er niet uit komen kun je altijd vragen stellen h

5

Hoi Maryam,

Lees eerst "de FAQ" door...daar staat alles netjes uitgelegd (ik raad je aan om deze echt even door te nemen)...en bij de webshop kun je taartmix, Fondant of marsepein (waar je voorkeur naar uit gaat), kleurstof endergelijken kopen...

Dus begin bij het begin...eerst lezen...en dan pas kopen...

Suc6 ermee... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Ikzelf ben begonnen met een bestelling bij de webshop, en wel:
Biscuitmix, botercrememix (voor vullen en afsmeren), marsepein of fondant, basissetje kleurstoffen, onderkarton,  en als je wil stapelen lolliestokjes.
Daarna veel lezen en veel de zoekfunctie gebruiken. Voor alle basis kijk ook op www.felicitaartjes.nl

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

O, enne succes natuurlijk, en welkom!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren