Re: Ik moet...
Die pootjes zijn hilarisch!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik moet...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die pootjes zijn hilarisch!
Zo.........das een strak botje, daar zou mijn hond bij gaan kwijlen......oh nee daar zou hij de tijd niet voor nemen hij zou al op zijn
Super taart, mooi botox bot en geweldig (lui) hondje
Wat een super gave strakke bot.
Hoe groot is die nou????
(Zei zij zonder bijgedachten)
ooooo die is leuk!
en deze wilde je niet showen??!!! ik vind hem leuk!
Gaaf zeg! Ik vind hem ook zo leuk maar durf dat bot niet aan. Cake in vorm snijden, dat lijkt me zo moeilijk!
Maar je hebt hem echt heel mooi gemaakt! Wil eigenlijk nog wel een close-up van de hond zien!
het is echt niet zo moeilijk hoor! Debbie Brown gebruikt een swiss cake roll, maar ik heb gewoon een cake gekocht
en toen dikke plakken (3 of 4x zo dik als normaal) gesneden. Met een ronde uitsteker er rondjes uitgestoken, alleen de onderkant 2 centimeter plat (dus de onderkant van de uisteker zit geen cake, maar lucht zeg maar, snap je???) Dan zet je al die plakken naast elkaar op het platte stuk, met wat jam of botercreme ertussen. Toen heb ik hem nog (2x) horizontaal doorgesneden, even puzzelen
ook gevuld en toen weer inelkaar en afsmeren. 8 halve bolletjes gebakken, 2 op elkaar doen en dan een onderste randje eraf snijden dant -ie niet rolt, en dan 2 bollen met botercreme vastplakken aan het middenstuk. En dan afsmeren en bekleden.
Ik ben echt niet goed in 3D maar deze viel echt reuze mee! (en het rijmt ook nog
)
Haha Masch, wat is ie leuk geworden zeg en die hond die daar zo ligt, ja zie het helemaal voor me en je vader maar kwijlen en lief doen tegen hem
:-D
Enne de beschrijving is helemaal duidelijk hoor, hihi niet dus maar heb nog meer respect voor je na dit ingewikkelde verhaal

ik ben boos op jou!!
dat je zo'n leuke taart eerst niet aan ons wou laten zien!
hij is super, lekker origineel en heel mooi uitgevoerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik moet...