1

Onderwerp: Ook ik hier

Ook ik ben hier beland nadat ik op een ander forum de meest prachtige taarten voorbij zag komen.....lijkt me geweldig om te doen (hopelijk heb ik daar ook het geduld voor...). Ik ben dus nog niet begonnen aan een taart, maar ben me flink aan het inlezen en probeer een lijst te maken wat ik denk nodig te hebben. Ik kwijl bij het zien van al die mooie kleuren die de taartjes hebben en vooral die grote strikken bovenop zijn hier favoriet.

Verder heet ik Suzanne, 31 jaar, getrouwd en woon in Zuid-Limburg (wil graag ook nog een workshop ofzo doen, maar kan er geen vinden in de buurt...), ben mama van onze 2 jarige zoon Luuk en over een weekje of 8 komt er weer een kleintje hier. Dus dan zal het even iets minder worden op taartgebied en iets meer van de babydingen enzo. Wel hoop ik voor die tijd al iets te kunnen showen.

2

Re: Ook ik hier

Hoi Suzanne,

Welkom op dit verslavende forum van een verslavende hobby.
Wat fijn weer een Zuid-Limburgse erbij te hebben! Ons groepje blijft groeien :Y
Qua workshops is het hier wel pover gesteld maar we komen wel regelmatig bij elkaar om samen dingen te maken. (15 april is er weer een bijeenkomst in Maastricht bij Dolores.)
Ik hoop dat je hier veel inspiratie kan halen. En wie weet tot snel???

3

Weer een taartenbakster erbij,gezellig en vooral veel plezier in je taartenhobby.
Wel je taarten showen in de taartenparade he?

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

welkom! Het is erg leuk en verslavend (taarten en dit forum hihi)

5

Welkom Suus,

Leuk om een zuid-Limburgse hier tegen te komen...als je workshops wilt volgen ben je bij mij van harte welkom hoor :D

Op donderdag 17 April (Nathalie toch...je hebt het niet goed onthouden...hi hi hi hi) is er bij mij thuis een fr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Van harte welkom op ons gezellige forum. Leuk dat je ook gaat bakken. Je kunt hier genoeg inspiratie vinden. En zelf je geboortecakjes maken ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

welkom hier :)

ik ben nu al benieuwd naar alle werkjes die we nog van je mogen gaan aanschouwen ;)

8

Allemaal bedankt voor het warme welkom!!!
Ik heb net een kapsel klaar en ziet er best netjes uit. Nu de rest nog..... ;)

9

Ik heb het al gezien :D ...ziet er prima..nee...moooooooi uit!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl