1

Onderwerp: Wat een *&%#^* Taart is dit...

Wat een rampen taart is dit zeg!!!
Alles wat mis kon gaan ging ook mis...fondant scheurde...toen te kort...scheurt de voorkant, dus daar moest ik wat op verzinnen...icing randje wilde niet helemaal naar mijn zin...scheurde het zakje open, dus nieuwe zak met icing...was ik bijna klaar met het randje...scheurde het zakje weer...grrr...de elfjes kreeg ik niet mooi afgewerkt...brak er een armpje...zucht...vlinders erop...nee zeg, breekt er een...dan maar weer een nieuwe...ook kapot...stoom uit mijn oren...rustig blijven rustig blijven...had van tevoren hele mooie bloemen gemaakt...je begrijpt het al...een voor een gingen ze kapot...*$#^@*...dus andere maar gemaakt...heb van ellende verder maar wat gedaan...wilde het kreng af hebben, dus dit is het resultaat...

Gevult met Aardbeienroom, stukjes Aardbeien, getemperd met Aardbeien siroop en Botercr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

2

Re: Wat een *&%#^* Taart is dit...

Fijn dat de rampen toch (bijna) nooit meer te zien zijn als de taart af is.
Ik vind het een onwijs mooie taart met superelfjes erop, ik doe het je niet na :nooo:

Alles goed???? nee 3 fout

3

Nou dat is dan wel een rampentaart ,maar wel een super mooie, heb je die elfjes gepuzzeld? je zus weet het , ik ben helemaal weg van elfjes en vind deze elfjes ook zooooooooooooooooooooooooooo mooi

Gr Bettie

Veel taart plezier

4

bettie schreef:

Nou dat is dan wel een rampentaart ,maar wel een super mooie, heb je die elfjes gepuzzeld? je zus weet het , ik ben helemaal weg van elfjes en vind deze elfjes ook zooooooooooooooooooooooooooo mooi

Gr Bettie

Hoi Betti...ze zijn niet gepuzzeld, maar het zijn Patchwork Cutters...heb het bij Lupe geleerd...zou zeggen spreek een keer met haar af om dit te oefenen... :lol: ;)

Ja h

5

Het is wel een hele m

6

Waar heb je het nou over Doleres? Nix mis met het taartje zo te zien en kan je weer vol trots in je album showen. Wel jammer dat je letters op de foto net over de rand van je taart lopen..........
Wat ik hier vanavond ook las; volgende dag je taart weer even bekijken. Dat hielp niet met mijn voetbaltaart hoor....de deuk zat er nog steeds en ik zie hier geen deuk

7

Wat een *&%#^* Taart is dit... Euh moet ik echt vertalen in wat een schitterende taart is dit.
Je ziet er gelukkig niks van.
Wat een lieve elfjes

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

oohherg he als ene taart zo tegenzit.... maar ik zie nu alleen een mooie en lieve elfjestaart hoor!

9

Dan kan je zien hoe "professioneel" wij zijn, want na elke rampenverhaal komt er een plaatje van een taart voorbij, zo ook weer hier!! :thumb:

Maar ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelde, maar gelukkig heb je een lekkere chocotaart gemaakt om nog even af te koelen en lekker te snoepen!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

ik vind het een prachttaart! helemaal niks te zien hoor van je vloekmomenten.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

Nadat zoveel tegenzit nog zo'n prachtige taart kunnen afleveren: petje af hoor! Ziet er allerliefst uit. Die elfjes zijn inderdaad geweldig. Kunnen we workshoppen bij Lupe?

Groet, Jolanda

vind het een super taart hoor erg leuk die elfjes

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

13

Hij is werkelijk wonderbaarlijk prachtig! Van de rampen zie je niets, jij wel natuurlijk, maar wie het niet weet ziet alleen een prachtige taart! Het is wel superjammer dat dingen niet lukken zoals je het wilt :mad: ik heb dat ook weleens en dan sta ik als een briesend paard te vloeken :o

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

14

Nou Do ik wil wel in de leer bij je om zo een "rampen taart" te maken hoor...hihi.

Hier is helemaaaal niet mis mee!!!
Hij is heel erg mooi.
Wat zijn cutters?

Groet
Ester

15

Niks te zien van je ellende!! Hartstikke mooie taart!!
Hahahaha maar wát frustrerend kan dat zijn he!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

16

Oooh Dolores wat jammer dat je er helemaal geen plezier aan gehad hebt maar het is echt een plaaaatje geworden hoor, kijk morgen nog maar eens als je het een beetje vergeten bent dan zul je hopenlijk toch nog even blij ermee zijn!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

17

Knap dat je 'm na al die ellende nog zo mooi gekregen hebt.
Ik weet niet of ik zoveel geduld zou kunnen opbrengen.
petje af, hij is hartstikke mooi.

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

18

Do, hij is helemaal geweldig. Wat gek eigenlijk dat de frustratie nooit groot genoeg is om te stoppen met taarten bakken. hihi.

Corinne
Sugar & Flour

19

Allemachtig Prachtig.

groetjes van Ann

20

Jol321 schreef:

Nadat zoveel tegenzit nog zo'n prachtige taart kunnen afleveren: petje af hoor! Ziet er allerliefst uit. Die elfjes zijn inderdaad geweldig. Kunnen we workshoppen bij Lupe?

Zou zeggen spreek af...Lupe leert het jullie wel in een workshop... ;)

Iedereen bedankt voor alle lof woorden...gelukkig zie je niet zoveel van alle ramp vooraf...zo goed kunnen we ze toch wel afleveren :D :lol: (wat een ego h

21

Esterke schreef:

Wat zijn cutters?

Hoi Ester...cutters zijn een soort van uitstekers...hmm...nee ik zeg het niet goed...het lijken wel een soort stempels...ehhh...is het nog te volgen??? Kom anders een keer langs...dan kan ik het je laten zien ;)

22

Typisch gevalletje van "gelukkig hebben we de foto's nog"... want daaraan zie je tenminste dat het WEL een gave taart is met mooie elfjes en bloem!

En ook zooooo lekker... :9

Ondanks alle tegenslagen toch wel eentje om trots op te zijn Do!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Er is van dat alles gelukkig niks van te zien zo op de foto!!!
Mooie engeltjes!!!!!-

24

GAAF.....
Wat een mooie engeltjes :Y
Op de foto zie je niets van je rampen verhaal , haha

Groetjes Marlies.

25

het is een plaatje van een taart zeg...die elfjes zijn echt geweldig en van al je tegenslagen is niets te zien...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl