26

Re: Rolroosjes en chocolade

Mooie taarten allebei! Die chocoladetaart is beeldig. Het gebruik van transfersheets maakt het toch echt speciaal!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

27

Helemaal top hoor, mooi gedaan, die rolroosjes zijn ook echt leuk zeg!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

28

Je chocoladetaart is zeker aantrekkelijk...MMMjammie.
En je rolroosjes heel erg leuk.

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

29

Jol321 schreef:
Juliana schreef:

feestelijk. Wat vond je vriendin ervan? En de visite?!

Het was een succes! Mijn vriendin en haar visite vonden 'm allemaal prachtig en erg aantrekkelijk. Ik had 'm al wat groter gemaakt dan de bestelling eigenlijk was, omdat ik al vermoedde dat het hard zou gaan. Van de chocoladetaart heeft ze

Gr, Juul

30

Schitterend zeg, die transfers...

Ik had ze ook zien staan in de webshop, maar wist niet of ik het leuk genoeg zou vinden... nou... ik vind het prachtig!

De taart met de roosjes is ook superlief... de nieuwe bestelling is verdiend hoor... echt wel!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

31

twee mooie taarten geworden. De zijkant van je rolroosjes taart is echt prachtig

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

32

2 super leuke taarten zeg! Erg mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

33

Ik vind die chocotaart ook echt wel mooi! helemaal niet slordig!
Ik lees hier over transfers....moet je die dan laten zitten? Is dat dan die rand die erom heen zit? Sorry voor de vraag, maar ben echt nog een leek...oeps.

34

Ik vind ze allebie erg leuk geworden.
Je chocolade vind ik helemaal niet slordig.
Mannen.........

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

35

Suus schreef:

Ik vind die chocotaart ook echt wel mooi! helemaal niet slordig!
Ik lees hier over transfers....moet je die dan laten zitten? Is dat dan die rand die erom heen zit? Sorry voor de vraag, maar ben echt nog een leek...oeps.

Hoi Suus. Het was ook mijn eerste ervaring met deze sheets. Ik zag de (bruids-)taart van Juliana en was verkocht. Het zijn plastic vellen waar afdrukjes op zitten. Hierop smeer je gesmolten chocolade. Even een paar minuten laten liggen en dan tegen de rand van de taart plakken (in dit geval dan). Hard laten worden in de koelkast en dan trek je de plastic rand er af en de afdrukjes blijven op de chocolade achter. Het vel is meen ik Eur 3,95 en heb ik in drie stroken geknipt. Ik had voor een omtrek van 24 cm twee stroken nodig. Uiteraard kun je er ook losse stukken chocola mee bekleden (of op bonbons).

Groet, Jolanda

Berichten [ 26 tot 35 van 35 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rolroosjes en chocolade