1

Onderwerp: Aladdin, niet helemaal volgens plan...

Als kado voor de zoon van mijn vriendin. Ik wilde een vliegend tapijt met daarop een Aladdinpoppetje (een echte dus, heeeeeel fout maar ja, dat was dan het kado. Dat kind vind Aladdin helemaal gaaf).

Maar als je maar niet denkt dat je ook nog ergens een Aladdin poppetje kan vinden. Ik heb de hele stad afgezocht en NERGENS te krijgen..... Nou, dan valt dus mijn hele plan in duigen en moest het nog heel snel een puzzel-aladdin worden want boetseren kan ik

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Aladdin, niet helemaal volgens plan...

Ah joh, dat jochie ziet z'n favoriete tekenfilmfiguurtje en hij kan het ook nog helemaal opeten! Helemaal top, toch?
Maar ik begrijp je wel; heb dat dan ook, als ik iets in m'n hoofd heb kan ik ook niet zo gemakkelijk switchen en dan ook nog tevreden zijn...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Wat een super apart taartje is dit geworden.
Erben gaat 'm helemaal geweldig vinden.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

Ik vind hem wel goed gelukt!!!!
Jammer dat het niet zo gegaan is zoals jij het wou!!Soms heb je iets in je hoofd en dan is het jammer dat je dan zoiets niet kunt vinden in een winkel!!!Ik denk dat ik ook nog nooit een Alladin popje gezien heb,wel een barbie(man natuurlijk)!!!

5

Dat ken ik wel hoor, is altijd lastig als het niet zo wordt als je graag zou willen, maar desalniettemin is het een leuke taart geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Dochterlief staat naast me en zegt wauw dat is alladin. Dus hij is supergelukt, ook al wou je het eerst net even anders.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Nou ik doe het je niet na, prachtig is ie geworden

Veel taart plezier

8

Heel gaaf zeg, origineel!

9

Jammer he als het iet gaat hoe je het wilt :(
Maar deze is uiteindelijk wel SUPER geworden!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Ik vind hem hardstikke mooi hoor. Jammer dat je geen poppetje had. Wij hebben in de buurt twee filmwinkels dus als ik het had geweten, en toevallig vorige week in Disney een aladinset gekocht voor mijn dochter maar ja daar heb jij natuurlijk ook niks aan.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

11

Ik vind 'm ook prachtig... mooie kleuren, goed gelukt en vooral lekkerrrrrrrrrrrrrr!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Jeetje.....nooit zo over naged8 dat dat ook mogelijk was..........bekleden met hagelslag en dr ook nog heel mooi puzzelplaatje op maken ook nog!!!
Je kan tevreden zijn hoor!!! Heel mooie goed geslaagde taart. En dat van de hagelslag ga ik onthouden.

13

Ja...dat is herkenbaar...had vandaag ook zo iets...als je iets in je hoofd hebt zitten en het gaat helemaal de andere kant op dan vind je de taart ook minder leuk... :S

Maar deze is super geslaagd!!!":Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

leuk gemaakt hoor

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

15

Heel leuk gemaakt! Goed opgelost zo toch?

Groetjes Tweety!

16

Ik vind hem prachtig zeg!
Goed gelukt toch, ookal heb je geen echte aladin gevonden.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!