1

Onderwerp: Hoe stapeltaart decoreren?

Voor mijn nichtje heeft mijn zus een taart besteld, het wordt een stapeltaart die ik zelf meeneem naar de verjaardag (scheelt haar een rit, we wonen niet in dezelfde plaats).
Nu vraag ik me alleen af hoe ik dat moet aanpakken met decoreren: zet ik hem hier op elkaar, decoreer hem en pluk ik hem dan weer van elkaar om hem vervolgens bij mijn zus weer te stapelen? Of meet ik het uit, decoreer ze onafhankelijk en neem ze mee om ze bij mijn zus te stapelen?
Wat is de handigste manier?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Hoe stapeltaart decoreren?

Ik heb de bruidstaart 2 lagen + strik voor mijn ouders afgelopen december helemaal gemaakt en opgebouwd meegenomen. 300 Km hier vandaan weer uit de auto geplukt en geen beschadigingetje erop. Ik had hem in de kofferbak staan met wat kussens eromheen, zodat hij niet kon verschuiven.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Kijk even bij Lara op www.Tartacadabra.nl

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

4

De allereerste keer dat ik een Nijntje stapel had, ben ik hem gaan brengen, 3 losse gedecoreerde taarten en daar gestapeld. Sugargun mee en de afwerking tussen de lagen daar gedaan. De keren erna, de stapels gewoon kant en klaar meegegeven. Heb met mijn Topsy Turvy toen ook flink wat km's gemaakt terwijl ie in elkaar stond en niets mee gebeurd. Geef toe, blijf het altijd eng vinden, maar er gebeurt eigenlijk nooit iets....afkloppen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!